Ga naar inhoud

Wat is dit?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk zit met het volgende. Ik heb sinds kort een nieuwe computer.\r\nIn deze computer zit een onderdeel (zie foto) waarvan ik dacht dat het de videokaart was.\r\nAlleen kan ik met behulp van Speccy en andere programma\'s deze kaart niet waarnemen.\r\nDe aansluiting van deze kaart is volgens mij DVI-D.\r\nOok hiervan heb ik een foto gemaakt, zodat jullie er naar kunnen kijken.\r\n\r\nKlopt het dat dit de videokaart is. Of is dit iets anders?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nJohan Derksen
Link naar reactie
[QUOTE=JohanDerksen;645712]Hallo iedereen,\r\n\r\nIk zit met het volgende. Ik heb sinds kort een nieuwe computer.\r\nIn deze computer zit een onderdeel (zie foto) waarvan ik dacht dat het de videokaart was.\r\nAlleen kan ik met behulp van Speccy en andere programma\'s deze kaart niet waarnemen.\r\nDe aansluiting van deze kaart is volgens mij DVI-D.\r\nOok hiervan heb ik een foto gemaakt, zodat jullie er naar kunnen kijken.\r\n\r\nKlopt het dat dit de videokaart is. Of is dit iets anders?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nJohan Derksen[/QUOTE]\r\n...\r\n\r\nHet is een videokaart zonder eigen geheugen , die o.a. Dell en HP plaatsen die om toch een DVI monitor te kunnen gebruiken . omdat het moederbord alleen een VGA aansluiting heeft .\r\n\r\nGoedkope en Nette oplossing .
Link naar reactie
Mijn excuses voor de dubbele post.\r\n\r\nIk zal voor de zekerheid een foto plaatsen met de achterkant.\r\nKan ik concluderen dat dit een \"zwakke\" videokaart is?\r\nAangezien deze videokaart geen eigen geheugen heeft.\r\n\r\nHeeft iemand misschien een idee, waarom speccy deze videokaart niet detecteert.\r\nIk heb op het moederbord een VGA aansluiting en dat gebruik ik aangezien mijn monitor ook alleen maar een VGA aansluiting heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...