Ga naar inhoud

PC samenstellen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben van plan om een nieuwe gaming pc te samenstellen. Dit is mijn eerste project dus ik dacht vraag advies en tips over mijn bouw. \r\n\r\nDit zijn de onderdelen die ik denk te gaan gebruiken:\r\n\r\nProcessor: Intel Core i5 4670K Boxed\r\nMoederbord: Asus Z87-A\r\nVideokaart: MSI GeForce GTX 770 Lightning\r\nHarde schijf: Western Digital Green WD10EZRX, 1TB\r\nBehuizing: Corsair Graphite 600T Special Edition (nog niet helemaal zeker of ik deze wil)\r\nProcessorkoeling: be quiet! Dark Rock Pro 2 (ik twijfel nog tussen dit en waterkoeling)\r\nIntern geheugen: Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C9\r\nOptische drive: LG GH24NS70 Zwart\r\nVoeding: Corsair Gaming GS700 (2013 edition)\r\n\r\nLijkt mij een goede samenstelling. Als ik iets over het hoofd zie of jullie hebben betere tips dan hoor ik het graag! Ik zit hiermee al tegen mijn budget van 1300 eur.\r\n\r\nGreets Gio
Link naar reactie
Een ssd gebruik je alleen om je programma\'s op te installeren. Als je van plan bent 500 GB aan programma\'s te installeren is je pc verm. niet meer vooruit te branden.\n\nIk weet niet hoeveel games en welke games je vaak speelt, maar 120 GB of max 240GB is ruim voldoende voor de ssd. (Windows en programma\'s) \nAan de andere kant start dan alles wel sneller op, maar het gamen wordt er niets beter of mooier van. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...