Ga naar inhoud

Geen geluid, of wel???


Aanbevolen berichten

Beste lezer,\r\n\r\nIk heb het volgende probleem:\r\n\r\nIk heb een tweetal gebrande dvd\'s van mijn opleider gekregen, met zijn eigen materiaal.\r\nDe ene dvd geeft op de computer wel gewoon geluid via de boxjes en de andere niet. Degene die het niet over de boxjes doet, doet het wel over de oordopjes???\r\nDit gebeurt zowel via Mediaplayer als ook met Nero.\r\n\r\nHeeft iemand een idee, of is er nog meer info nodig?\r\n\r\nIk hoor graag.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nKidaatje.
Link naar reactie
Of je stopt het stekkertje goed in de box.\r\nHet viel mij op dat het linker boxje geen geluid produceerde. Het stekkertje was iets uit de hoofdbox getrokken, waardoor alleen de rechter het nog deed. En laat de dvd nu net mono zijn opgenomen.....\r\n\r\nMaar goed, hij doet het.\r\n\r\nIedereen die de moeite heeft genomen om mijn verhaal te lezen, heel erg bedankt. Ik hoop niet dat ik jullie al te veel hoofdbrekens heb bezorgt.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nKidaatje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...