Ga naar inhoud

windows 7 verse install


Anoniem2

Aanbevolen berichten

goeiedag,\r\n\r\nik wil thuis binnenkort op me gamepc weer eens een verse install doen.\r\n\r\nnu heb ik de originele software van windows 7 (toen bij aanschaf pc erbij gekocht). kan ik hier gewoon de verse install mee doen of is maar 1 malig een instalatie mogelijk? \r\n\r\nik weet niet precies hoe dit in ze werking gaat namelijk, aangezien je hem als het goed is niet ook kan gebruiken op een 2e computer dus vandaar.\r\n\r\nhoop graag dat iemand me dit kan uitleggen voor ik hieraan ga beginnen.\r\n\r\nMvg. Ricardo
Link naar reactie
Met de Licentie Code + de DVD die je hebt [ als het goed is ] ?? kun je een verse install uitvoeren \r\n\r\nMaar inderdaad wel op 1 Computer als het een Oem versie is.\r\n\r\nSimpel DVD plaatsen zorgen dat de DVD Drive als first boot staat , kun je instellen in de bios .\r\n\r\nEn als dat lukt in het menu kiezen voor nieuwe installatie.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
excuses voor de gigantisch late reactie!! heb wat dingen aan me hoofd gehad de laatste tijd. \n\niedergeval bedankt voor de uitleg, ik weet dat ik alles kwijt ben dan maar moest even zeker weten dat dat wel kon dan! \n\n@desperado, jazeker ik heb de originele dvd, deze heb ik toen bijgekocht bij mijn computer :)\n\n@niekie30, komt goed ^^ \n\n@bertP dat word dan updates aanzetten en voorderest lekker wat anders doen, computer heeft laagste prio sinds ik een vriendin heb :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...