Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Hallo,\r\n\r\nEven voor de duidelijkheid; ik kan geen toegang krijgen tot mijn eigen mailaccount van Windows Live Mail. Foutcode ( 0x800488FE) geeft als uitleg dat er mogelijk iemand anders dan ik gebruik maakt van het account en het daarom geblokkeerd is.\r\nDan volg je braaf de instructies, vult het online formulier in (6 pogingen inmiddels) en krijgt daarna een mail dat op basis van de ingevulde gegevens niet kan worden vastgesteld dat jij de rechtmatige gebruiker bent van het adres.\r\n\r\n[B]Mijn enige vraag hierover[/B]; is het iemand gelukt om alsnog weer toegang te krijgen tot eigen mailaccount en mail of kan ik me verdere moeite besparen en ben ik de mail van de laatste dagen kwijt en zal ik een nieuw mailadres aan moeten maken (moet er niet aan denken :( )\r\n\r\nAlvast bedankt voor het lezen en evt. reacties!\r\n\r\n\r\n(heb net weer online ondersteuning aangevraagd, van de vorige na 3 dagen nog geen reactie) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Jawel. Ik heb zelf er geen ervaring mee, maar heb dit voor anderen wel opgelost.\nVan belang is dat je die 6 vragen heel precies en juist beantwoord. \n\nHoe je aan zo\'n blokkering komt? Mogelijk zit er malware of een virus op je pc, wat namens jou email adres spam verstuurt.\n\nDus scan je pc grondig met Malwarebytes en een goed antivirus programma.\n[url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Dank je wel voor je reactie. Gisteren en eergisteren 2 (verschillende) scanners laten draaien. Malware draait nu. Tja die vragen, weet jij nog wat je 8 jaar geleden hebt ingevuld?? Ik kennelijk niet of het is niet voldoende maar ik blijf het proberen.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik heb één vast secundair email adres en al jaren hetzelfde 06 nummer. Daarop krijg ik een smsje met een code, als ik niet thuis inlog. Werkt perfect.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Hoi Niek,\n\nIk had ook een vast mailadres maar ben inmiddels 4x verhuisd (heb je weer andere praatgroepen voor ;) ) en steeds een andere provider. Dat van dat 06 nummer vind ik een goede, mocht ik ooit weer toegang krijgen tot mijn account.... Da\'s altijd achteraf hè. Verzoek tot herstel nr. 9 net in werking gezet, wie weet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Doe in veilige modus met netwerk ondersteuning anders ook nog een online scan met Eset of een ander bekend antivirus programma. \nLeverde Malwarebytes nog iets op?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Nee 3 scans, noppes resultaat. Ook online niets :( kan dus rustig zeggen dat hierin geen aanleiding te vinden is... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Bijna grappig; bij Microsoft support online krijg ik de melding dat ze me daar niet kunnen helpen maar dat ik mijn vraag moet melden bij, jawel precies dezelfde link van support! Microsoft, toch weer diepe zucht... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Jippie! Zojuist een mail gekregen waarmee ik weer toegang kreeg tot mijn mailaccount. Geen uitleg dus geen idee hoe of wat maar we kunnen weer verder.....\nDank je wel Niek voor het meedenken! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Graag gedaan en thnx voor het terug melden!\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen