Ga naar inhoud

Live Mail account geblokkeerd, ervaring?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nEven voor de duidelijkheid; ik kan geen toegang krijgen tot mijn eigen mailaccount van Windows Live Mail. Foutcode ( 0x800488FE) geeft als uitleg dat er mogelijk iemand anders dan ik gebruik maakt van het account en het daarom geblokkeerd is.\r\nDan volg je braaf de instructies, vult het online formulier in (6 pogingen inmiddels) en krijgt daarna een mail dat op basis van de ingevulde gegevens niet kan worden vastgesteld dat jij de rechtmatige gebruiker bent van het adres.\r\n\r\n[B]Mijn enige vraag hierover[/B]; is het iemand gelukt om alsnog weer toegang te krijgen tot eigen mailaccount en mail of kan ik me verdere moeite besparen en ben ik de mail van de laatste dagen kwijt en zal ik een nieuw mailadres aan moeten maken (moet er niet aan denken :( )\r\n\r\nAlvast bedankt voor het lezen en evt. reacties!\r\n\r\n\r\n(heb net weer online ondersteuning aangevraagd, van de vorige na 3 dagen nog geen reactie)
Link naar reactie
Jawel. Ik heb zelf er geen ervaring mee, maar heb dit voor anderen wel opgelost.\nVan belang is dat je die 6 vragen heel precies en juist beantwoord. \n\nHoe je aan zo\'n blokkering komt? Mogelijk zit er malware of een virus op je pc, wat namens jou email adres spam verstuurt.\n\nDus scan je pc grondig met Malwarebytes en een goed antivirus programma.\n[url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...