Ga naar inhoud

torrentz.eu


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In computeridee nr 16 staat een groot artikel over het downloaden van epubs.\r\nEén van de sites die genoemd worden is torrentz.eu. Daar kun je inderdaad veel boeken downloaden maar moet je wel eerst een account aanmaken, incl. de gegevens van je creditkaart. John Vanderaart lijkt me wel betouwbaar maar mijn gegevens zomaar invullen vind ik toch wel eng. Iemand ervaring hiermee?
Link naar reactie
[QUOTE=dakota;643159]Daar kun je inderdaad veel boeken downloaden maar moet je wel eerst een account aanmaken, incl. de gegevens van je creditkaart.[/QUOTE]\r\n\r\nDat hoeft niet, en moet je ook vooral niet doen!\r\nDat soort sites zijn een kwestie van lezen en opletten, want ze zitten vol met gesponsorde links die jou vragen om je portemonnee te trekken. De links naar de illegale downloads staan er ook tussen.\r\nWaar precies mogen we je hier niet vertellen, in verband met de huisregels.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;643167]Dat hoeft niet, en moet je ook vooral niet doen!\r\nDat soort sites zijn een kwestie van lezen en opletten, want ze zitten vol met gesponsorde links die jou vragen om je portemonnee te trekken. De links naar de illegale downloads staan er ook tussen.\r\nWaar precies mogen we je hier niet vertellen, in verband met de huisregels.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt allemaal, het kwartje is gevallen. Net een paar gedownload. Ik raakte het spoor bijster omdat ik een specifiek boek probeerde te vinden dat alleen voorkwam in de gesponserde links.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...