Ga naar inhoud

Herinstallatie XP, maar kan geen ww invoeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb op een oudere computer (Dell Latitude D620) opnieuw XP Professional geïnstalleerd met alle benodigde drivers zover ik kan zien.\r\nEchter kan ik geen verbinding krijgen met internet. De computer vind wel het draadloze netwerk. Na het verbinden moet ik mijn wachtwoord invoeren. Echter pakt de computer wel cijfers maar geen letters.\r\nWie kan mij verder helpen. Hij heeft altijd gewoon gewerkt.\r\nAlvast bedankt.\r\nGuus
Link naar reactie
Installeer in ieder geval eerst alle updates. In een van de service packs zit een heel nieuw draadloos netwerk gebeuren, dat jouw probleem denk ik gaat oplossen.\n\nDaarvoor kun je de computer tijdelijk even via een netwerkkabel met internet verbinden. Als dat geen optie is kun je de service packs ook op een andere pc downloaden en dan via een usb-stick overhevelen om te installeren. Installeer eerst SP2, dan kun je daarna draadloos verder.
Link naar reactie
Ik heb 1 icoontje (scherm met rood kruis) in de taakbalk. Deze geeft aan dat er geen draadloze netwerkverbinding is. Kan mijn router hiermee ook niet vinden.\nDan hebben we ook nog een icoon met wifi netwerken gevonden. Hiermee zie ik wel mijn router maar kan ik het wachtwoord zoals hierboven omschreven niet invullen.\nMisschien dat dit iets verduidelijkt.\nAlvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...