Ga naar inhoud

Pas internet na uit en inschakelen lan-verbin


Anoniem2

Aanbevolen berichten

heb een windows 7 computer die ik opnieuw via een recovery dvd leeg heb gemaakt naar de instellingen van waaruit ik de pc heb heb gekocht . mijn internet doet het pas nadat ik in het netwerkcentrum bij adapterinstellingen de LAN-verbinding heb uit en ingeschakeld.\r\n P.s . voordat ik deze LAN-verbinding uitschakel staan er 2 netwerken ???, thuisnetwerk en , openbaar netwerk??.\r\n na het uit en inschakelen staat er bij de LAN-verbinding alleen nog maar thuisnetwerk en doet mijn internet het weer gewoon.\r\n hoe kan ik dit veranderen/verwijderen zodat ik deze hinderlijke handelingen niet meer hoef te doen.\r\nbij actieve netwerken staat thuisnetwerk (blauw) en kan ik aanklikken ,en openbaar netwerk ( zwart)en deze kan ik niet aanklikken.\r\n\r\nwillem2
Link naar reactie
Kijk eens via het configiratiescherm > netwerkcentrum naar verbindingen. Daar moet je er 1 van uit kunnen schakelen. \nIk vermoed, dat je bij het aanmelden van de pc, eerst hebt gekozen voor Openbaar netwerk en daarna nog een keer voor Thuisnetwerk.\n\nVerder kan je pc verwijderen uit de thuisgroep en daarna opnieuw aanmelden. (ook in het netwerkcentrum)\n\nIk heb dit probleem nog niet eerder meegemaakt overigens.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;643066]Kijk eens via het configiratiescherm > netwerkcentrum naar verbindingen. Daar moet je er 1 van uit kunnen schakelen. \r\nIk vermoed, dat je bij het aanmelden van de pc, eerst hebt gekozen voor Openbaar netwerk en daarna nog een keer voor Thuisnetwerk.\r\n\r\nVerder kan je pc verwijderen uit de thuisgroep en daarna opnieuw aanmelden. (ook in het netwerkcentrum)\r\n\r\nIk heb dit probleem nog niet eerder meegemaakt overigens.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndag niek ik heb te laat kunnen kijken naar je reaktie , ik zie overigens op een mijn andere pc met w7 dit probleem niet daar staat maar 1 actief netwerk.\r\nik ben nu niet thuis en heb vandaag weer nachtdienst kan pas morgenmiddag kijken of je tip lukt, laat dus morgenmiddag iets weten , sorry en vast van harte bedankt voor de reaktie.\r\n\r\nwillem.:)
Link naar reactie
De afbeeldingen zijn iets te klein. Maar kijk je ook goed in de linker kolom bij \"Draadloze netwerken\" enzo. \nEr moet een mogelijkheid zijn, om dat openbare netwerk uit te schakelen.\n\nHier vond ik nog een mogelijk oplossing: [url]http://hoedoejedat.be/computeronderdelen/netwerken/onbekend-openbaar-netwerk-en-geen-internetconnectie-in-windows-7[/url]\n\nIk kan alleen bij mezelf die daar genoemde \"string\" vinden. Ga verder zoeken.\n\n\nNiek
Link naar reactie
HEE NIEK, IN DIKKE VETTE HOOFDLETTERS, \nGEWELDIG , ik heb je link [url]http://hoedoejedat.be/computeronderd...e-in-windows-7[/url] gevolgd en hier stond inderdaad het probleem precies. ik heb daar de oplossing nagedaan op mijn pc en het was inderdaad de bonjour service die stond op automatisch en heb deze uitgeschakeld . probleem opgelost.\necht ik ben hier zo blij mee en ik vind het fantastisch dat jij dit zo hebt gevonden , nogmaals geweldig , knap gedaan en heel heel veel bedankt niek.echt.\n\n\nwillem 2 bedankt NIEK.
Link naar reactie
Graag gedaan Willem. Fijn dat het is opgelost en we leren er allemaal weer van. \nBedankt voor het terug melden.!\n\nApple software en Windows hebben vaker wat ruzie, maar dat wil helemaal niet zeggen, dat als je Bonjour weer installeert nu, dat het probleem ook terugkomt. Want bij heel veel Windows pc\'s gaat het gewoon goed.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...