Ga naar inhoud

Windows7


Aanbevolen berichten

[QUOTE=hollander95;642982]jammer genoeg heb recovery gewist[/QUOTE]\r\nGeen enkel probleem.\r\nJe plaatst de dvd van Windows 7 en stelt in het bios in, dat je vanaf de dvd wilt opstarten en start opnieuw op. \r\nDaarna gewoon lezen op het scherm.\r\nAls je bij het scherm bent gekomen waar je de partitie moet kiezen, klik je rechts onder op schijfopties. Je verwijdert alle partities en kiest het onbewerkte volume om 1 of meer nieuwe (grootgenoeg) aan te maken. Hou er rekening mee, dat W7 zelf al ongeveer 30 GB groot is, dus 60 GB zal het minimum zijn.\r\n\r\nMaak wel van tevoren een backup van je data.\r\n\r\nAls je niet weet hoe je in het bios moet komen lezen we het wel.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=hollander95;642983]Kan ik misschien ergens p recovery dvd gratis downloaden voor hp[/QUOTE]\n\nDat kan nergens gratis. HP zal ze wel aanbieden op de site, maar in principe heb je ze niet echt nodig.\n\nNa de installatie van W7, ga je naar de site van HP. Zoekt daar het juiste type hp pavilion dv7 (er zijn een stuk of 12 types, zie de sticker aan de onderzijde van de laptop) en je download daar de drivers voor de hardware, die je dan installeert.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als je niets hebt tegen illigaal downloaden zou ik gewoon lekker driver genius downloaden. Dit zoekt automatisch de goede drivers voor je op. Ik kan helaas geen download link geven voor de torrent want volgens mij is dat niet helemaal toegestaan. Maar ik ga ervan uit dat je dit zelf wel zou kunnen vinden. \n\nDaarnaast over je error, er zijn 3 mogelijke mogelijkheden:\n1. Je harde schijf heeft zijn beste dagen gehad.\n2. Je cd is beschadigd.\n3. Je hebt een slechte versie van windows gedownload.\n\nHopelijk heb je hier wat aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...