Ga naar inhoud

Pc valt regelmatig uit


Aanbevolen berichten

Download Speccy [url]http://www.piriform.com/speccy[/url] en kijk wat de temperatuur is van je videokaart als je hem met gamen belast. \nIs deze te hoog (boven de ongeveer 70 a 80 graden C) maak dan de pc eens open en maak de videokaart voorzichtig goed schoon. \nVaak moet je daarvoor de kaart demonteren. Daarna met een kwast met lange haren en de stofzuiger (of perslucht) de kaart schoonmaken. (Zorg dat je zelf en de kaart geaard zijn.)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;642858]Download Speccy [url]http://www.piriform.com/speccy[/url] en kijk wat de temperatuur is van je videokaart als je hem met gamen belast. \r\nIs deze te hoog (boven de ongeveer 70 a 80 graden C) maak dan de pc eens open en maak de videokaart voorzichtig goed schoon. \r\nVaak moet je daarvoor de kaart demonteren. Daarna met een kwast met lange haren en de stofzuiger (of perslucht) de kaart schoonmaken. (Zorg dat je zelf en de kaart geaard zijn.)\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nBesturingssysteem \r\n Windows XP Professional 32-bit SP3\r\nProcessor \r\n AMD Phenom X4 9550 70 °C\r\n Agena 65nm Technologie\r\nRAM\r\n 4,00GB Dual-Kanaal DDR2 @ 400MHz (5-5-5-18)\r\nMoederbord \r\n Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-MA78GM-S2H (Socket M2) 41 °C\r\nGrafisch\r\n SyncMaster (1024x768@60Hz)\r\n ATI video (Gigabyte)\r\nHarde schijven\r\n 466GB Seagate ST3500320AS (SATA) 34 °C\r\nOptische schijven \r\n ASUS DRW-20B1LT\r\nGeluid\r\n ATI HDMI Audio\r\n\r\n\r\ner staat 34 graden
Link naar reactie
Die 34 graden is je harde schijf van Seagate. Je cpu is 70 graden. Het moederbord 41 graden.\nDownload deze eens: [url]http://www.techpowerup.com/gpuz/[/url] die is speciaal voor videokaarten, want ik zie geen temperatuur van de videokaart.\nZit er wel een aparte videokaart in overigens?\n\nWant nu ik je configuratie zie, denk ik dat je cpu voor het videobeeld zorgt. En als die 70 graden onbelast is, dan kan dat weleens de oorzaak zijn van vuil in de cpu koeler.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE] feyenoord11\n \nGeregistreerd: 7 augustus 2013\nBerichten: 4\n \nStandaard waar zit mijn videokaart ?\nik weet bijna niks over pc dingen\nen als ik spelletjes speel gaat mijn pc vanzelf uit er werd gezegd dat ik mijn videokaart stofvrij moet maken ?\nwaar zit/ligt mijn videokaart\nfeyenoord11 is offline Rapporteer kwalijk bericht Met citaat antwoorden[/QUOTE]\n\nUit een nieuw gestarte thread.\n\nVermoedelijk zit de videochip in je cpu verwerkt.\nAls je de pc aan de goede kant (meestal links, als je er voor zit) open maakt, zie je vermoedelijk een ventilator zitten, met daaronder een aluminium koelblok.\nKijk daar eens goed in met een zak lamp. Ik vermoed dat daar erg veel stof zit.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...