Ga naar inhoud

Contactpersonen importeren op een Samsung Gal


Aanbevolen berichten

Geachte lezers.\r\n\r\nHeb me een SamsungGalaxy Tab 2 tablet gekocht, 10.1 inch.\r\nPrachtig apparaat, maar ik heb een probleem en kom er zelf niet uit.\r\nHeb op de computer nog Windows XP met Outlook Express met veel contactpersonen.\r\nHeb op de tablet een account van Ziggo ( Home ) aangemaakt.\r\nIs het mogelijk om de contactpersonen op de tablet te importeren ??\r\nHeb van alles geprobeerd, maar het lukt niet.\r\nHeeft iemand voor mij een tip svp, of kan dit helemaal niet ???\r\n\r\nAlvast bedankt voor een reactie, groetjes van Pepe55.
Link naar reactie
[QUOTE=spaansebrabander;642419]Misschien verstandig om windows live mail te installeren in plaats van outlook express. Toen ik vroeger ook outlook express gebruikte moest ik ook via een truuk mijn contactpersonen kopieren. In wlm gaat dat veel simpeler. Ook kun je gemakkelijker mails versturen vanaf je vakantieadres.[/QUOTE]\r\n\r\nEr zit nagenoeg geen verschil in het exporteren van de contactpersonen in beiden programma\'s \r\nEn verzenden vanaf je vakantie adres heeft te maken met een @hotmail/ @gmail of ander emailaccount bij een web provider. \r\n\r\nBovendien heeft TS OE er al op staan en daar staan de contact personen in.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...