Ga naar inhoud

Game PC samenstellen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben van plan om een game pc samen te stellen. Alleen ik heb hier weinig ervaring mee.\r\nIk wil graag een pc waarop ik Battlefield 3, Call of Duty, Simcity, Sims 3 met alle uitbreidingen enz kan spelen op hoge resolutie. Randapparatuur heb ik al. Mijn budget is maximaal 1500 euro. Verder wil ik de computer ook voor school gebruiken. Ik heb al wat rondgekeken op wat sites maar over sommige componenten heb ik echt geen verstand van.\r\n\r\nBehuizing: ?\r\nVoeding: ? 700W\r\nMoederboord: ? Asus 2011 P9X79\r\nProcessor: Intel Core i7-3820 3.60 GHz\r\nKoeling: Scythe Mugen 3 Rev. B PCGH Edition\r\nGeheugen: ? 16GB DDR3\r\nGrafische Kaart: Nvidia GTX770 2GB\r\nHarde schijf: ? SSD +/- 100 GB + 1000 GB Hardeschijf\r\nGeluidskaart: een gewone geluidskaart\r\nOptische drive: DVD Brander\r\nCardreader: een gewone Cardreader\r\nBesturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64Bit\r\n\r\nKan iemand mij helpen met het samenstellen? Verder heb ik ook geen idee op welke site je het beste je pc kan bestellen waar ze de assemblage ook voor je doen.\r\n\r\nGroetjes,\r\nFireDog
Link naar reactie
Beter voor je portemonnee. Als je naast gamen geen andere zware dingen met je PC doet, heb je meer dan voldoende aan zo\'n Haswell quad core processor zonder hyperthreading op socket 1150.\r\n\r\nVerder zijn er heel wat shops die naar mijn weten ook het systeem voor je kunnen assembleren: 4AllShop, 4Launch, Afuture, Alternate Nederland, Azerty, CD-ROM-LAND Breda, Informatique, Micro-Mail Zeewolde BV, SWW Computer, SiComputers, etc.\r\n\r\nAls de website daar onduidelijk in is, gewoon navragen bij die winkelier.
Link naar reactie
Niet echt een aanrader, hierbij wel een ideetje qua onderdelen bij een shop met een zeer overzichtelijk assortiment:\r\n[url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/47044[/url]\r\n\r\nAlle randapparatuur heb je nog liggen of komt uit een ander geldpotje?\r\n\r\nMocht je die 1500 euro helemaal op willen maken, dan zou je i.p.v. de i5 toch voor de i7 kunnen gaan en dubbel zoveel SSD en HDD opslag:\r\n[url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/79467[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...