Ga naar inhoud

bericht met afbeeldingen doorsturen in WLM


Aanbevolen berichten

Ik gebruik WLM 2012 en als browser Firefox met windows 7\r\nAls ik een binnengekomen mail met een afbeelding wil doorsturen dan krijg ik de mededeling dat de afbeelding niet kan worden gevonden met de vraag of het bericht zonder afbeelding verzonden moet worden.\r\n\r\nP.s. De afbeelding is in het bericht opgenomen en niet als bijlage.\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=anver;642234]Deze optie was al aangevinkt.\nVolgens mij is dit van toepassing op inkomende berichten.\nDe afbeeldingen zie ik wel in de inkomende mails, maar het probleem zit in het doorsturen hiervan.[/QUOTE]\n\nZo staan de vinkjes bij mij.\nIk zou geen andere oorzaak weten, tenzij je misschien de locatie van je email bestanden hebt gewijzigd. \n\nWat je wel kunt proberen is WLM te verwijderen en opnieuw te installeren. Het is een onderdeel van W.Live Essentials.\nExporteer van te voren wel je email en contact personen.\nNormaal gesproken blijft alles bewaard en is het terug na de herinstallatie van WLM.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...