Ga naar inhoud

Emailaccount verwijderen in Outlook 2010


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk wil mijn oude emailaccount van KPNMail verwijderen in mijn Outlook 2010 maar dat wil helaas niet.\r\n\r\nIk heb het precies zo gedaan zoals onderaan deze website wordt aangegeven:\r\n[url]http://www.digitact.nu/office/outlook-2010/workshops/e-mailaccounts-in-outlook-2010/[/url]\r\n\r\nMaar de account blijft er helaas gewoon in staan,maar als ik op account instellingen druk dan is die daar wel verwijderd.\r\n\r\nWie heeft een oplossing hier voor?.
Link naar reactie
Dat klopt maar daar heb ik alle mappen al uitgehaald en verplaatst naar de nieuwe emailaccount. Wel vreemd dat je de account daar niet uit kan halen maar nu heb ik opeens het volgende probleem:\n\nIk heb er nog een emailaccount in staan die doet het ook gewoon maar als ik een nieuwe email wil maken dan kan ik kiezen vanaf welke email ik wil mailen door op van te drukken.\n\nAls ik op van druk dan staat die ene emailadres er niet meer in maar de account staat er wel gewoon in hoe krijg ik dat weer goed?.
Link naar reactie
[QUOTE=passiepas;642058]\n\nAls ik op van druk dan staat die ene emailadres er niet meer in maar de account staat er wel gewoon in hoe krijg ik dat weer goed?.[/QUOTE]\n\nKan je uitleggen wat \"[B]die ene emailadres[/B]\" is. ?\n\nNormaal moet een account verwijderen heel simpel verlopen. \nIk kan je probleem nu even niet meer volgen.\nJe had 2 accounts. Je hebt één account verwijdert. Noem dat dan even B.\nDe bedoeling is dat je met account A verder werkt?\n\nNu zie je nog iets bij \"van\" staan.\nWerkt hierdoor account \"A \" niet meer goed? \n\nVolgens mij haal je accounts en e-mailadres door elkaar.\n\nNiek
Link naar reactie
Dit Engelstalige gevonden:\n\n[url]http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-outlook/how-to-remove-account-from-outlook-2010/868ad761-d6e3-4a77-a374-543f2180de2a?msgId=40ce0c27-57b1-4f44-9ddb-06a2dc75a963[/url]\n\n\"The best way to remove is:\n\n* First click Start->Control Panel->User Accounts and Family Safety->Mail applet\n* Click on Show Profiles-> Click Remove.\n\nNote: But it will remove all mail from that profile\".
Link naar reactie
Emailadres van KPNMail kan niet uit Outlook 2010 verwijderd worden. Niks helpt helaas,mijn engels is trouwens niet zo best.\n\nEmail versturen wat ook opeens niet meer wil is van mijn andere mailadres van GMail. Normaal kan je bij Aan dan kiezen vanuit welke email je wil mailen als je meerdere emailaccounts heb maar in mijn geval wil dat ook niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...