Ga naar inhoud

Website maken met webshop koppeling


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\n\r\nik ben Dave en heb mij aangemeld op dit forum, omdat ik wat informatie nodig heb. \r\nIn het verleden heb ik een website gemaakt met FrontPage. Ik heb begrepen dat dat programma niet meer bestaat. \r\nNu wil ik mijn oude hobby weer oppakken, maar dan in combinatie met een webshop bij voorkeur met koppeling Ideal. Ik hoef er niet rijk van te worden, maar de hobby moet ook bekostigd worden. \r\nOm eerlijk te zijn ben ik niet zo\'n fan van standaard webwinkel oplossingen, meest gratis. \r\n\r\nHebben jullie ervaringen, tips, etc. voor een programma waarmee je een website maakt met een webshop koppeling?\r\n\r\ngroeten Dave
Link naar reactie
Frontpage is vervangen door een ander dingens. Veel hosting providers ondersteunen frontpage extensions ook niet meer omdat dit een onveilig protocol is, temeer daar Microsoft dit ook al de nodige jaren niet meer ondersteund.\n\nAls je een webshop wilt maken, kijk dan eerst goed hoe groot het moet worden. Gezien de vele mogelijkheden qua hacken en sql injecties, xss flaws en wat dies meer zij is het misschien toch verstandiger bestaande shop software te gebruiken die eenvoudiger te upgraden is.\n\nDan kun je altijd nog zelf eventueel de layout aanpassen.\nAls je het zelf wilt doen zou ik daarom voor kleinere shops Opencart of Prestashop gebruiken en voor grote shops Magento.\nWordpress heeft ook een aantal shop plugins, maar ziet er toch niet zo fraai uit en kun je weiniger mee qua eigen inbreng.\nOf je moet linken naar je webshop buiten Wordpress.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...