Ga naar inhoud

Bepaalde naam e-mail blokkeren


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Office Outlook 2003 voor het binnenhalen van mijn mail (Hotmail). Ik krijg sinds enige tijd elke dag spam van ene Mark Jansen (er ligt een speciale bonus voor je klaar!).\r\n\r\nDe mail wordt elke dag vanaf een ander account gestuurd (vandaag bijvoorbeeld vanuit Polen). Hierdoor heeft de afzender toevoegen aan lijst met geblokkeerde afzenders weinig zin. Zijn er ook manieren om de naam Mark Jansen volledig te blokkeren?
Link naar reactie
Met een berichtregel zou dat mogelijk kunnen. Ik vermoed dat je dat bij EXTRA kunt vinden, maar weet het niet zeker.\nHou dan wel in de gaten, dat geen enkele Mark Jansen er meer door komt.\n\nMaar heb je wel eens een volledige scan gedaan met Malwarebytes? [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
herinstalleren en/of mbam draaien lost dit geval echt niet op!\r\nje mailadres staat domweg in een bestand met waarschijnlijk vele duizenden andere, en die worden (dagelijks) bestookt. kan jij niks aan verhelpen.\r\nhet enige wat je kan doen is een berichtregel maken waarin je een veelvoorkomend woord in het onderwerp als criterium aangeeft om die mail in de map ongewenst te plaatsen.\r\noverigens: diezelfde mark jansen hield het bij mij na een week voor gezien....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...