Ga naar inhoud

Wachtwoord van gmail.com account vergeten


Aanbevolen berichten

Misschien is dit reeds aan bod gekomen, hier.\r\nIk heb een emailadres bij gmail.com en ben hiervan het paswoord kwijt. Normaal gezien kan ik via het herstel email adres een nieuw paswoord aanmaken. Maar dit herstel adres is een @skynet.be adres, en mijn abonnement daarbij heb ik 2 jaar geleden, bij mijn verhuis naar spanje opgezegd, zes maand later wordt het emailadres gecanceld volgens de helpdesk van Belgacom.\r\nDus als ik een nieuw paswoord vraag aan gmail wordt dit naar skynet gestuurd en ben ik geblokkeerd.\r\nWeet iemand of er een manier bestaat om bij gmail ofwel het paswoord te recuperen of het hersteladres te wijzigen.\r\nDank voor jullie medewerking.\r\n\r\nErudiet, Frans
Link naar reactie
Bekijk het eens van Google\'s kant. Je probeert toegang te krijgen tot een account waarvan je alleen het adres hebt, en waarvan je verder alleen weet welk recovery-adres erachter zit. Je hebt geen wachtwoord van dat account, en geen toegang tot het opgegeven recovery-adres, dat je nota bene zelf opgegeven zou hebben.\n Wie zegt dat jij bent wie je beweert te zijn? Misschien ben je wel een verbolgen ex die de account van haar man probeert te hacken, of een botnet dat een mailaccount probeert leeg te halen.\n \n\n In ieder geval zullen wij je er niet mee kunnen helpen. De enige die dat kan is Google zelf, en voor zover ik kan nagaan heb je hier jezelf in je voet geschoten door een niet-bestaand mailadres als recovery-adres te (blijven) gebruiken. Alle recovery-opties die ik kan vinden gaan er van uit dat je een recovery-mailadres of telefoonnummer opgegeven hebt. Als je geen telefoonnummer opgegeven hebt (dat is pas later toegevoegd dus dat is goed mogelijk) dan is alleen dat mailadres beschikbaar, en dat heb je niet meer.\n \n\n Google geeft in zo\'n geval aan dat je eigenlijk alleen een nieuw account kan aanmaken. Je kan hooguit proberen om bij je voormalige mailprovider te regelen dat ze dat adres nog een keer actief maken, maar ik geef je weinig kans.
Link naar reactie
Het is niet dom om wachtwoorden te verzinnen die je niet onthouden kunt, dat geeft aan dat ze moeilijk zijn en dat is goed tegen hackers.\nIk gebruik voor bepaalde gevallen ook van die wachtwoorden. Krijg je iets als Gds)#f21D als wachtwoord. Maar ik gebruik het programma PINS om die dingen op te slaan. Dan hoef je maar 1 wachtwoord te onhouden, om dat programma in te komen.\n\nMaar je moet het wel -ergens- hebben opgeslagen dat klopt, anders wordt het lastig.:)\n\nVolgens mij moet je ook via je geheime vraag de boel gereset krijgen, vermits je die vraag aangemaakt hebt.\nJe moet echter wel 24 uur lang geen poging meer hebben gedaan je wachtwoord te achterhalen om die optie weer bij wachtwoord herstel te krijgen:\n[url]https://support.google.com/mail/troubleshooter/2943007?hl=nl&rd=1[/url]\n\nVerder 5 dagen lang geen gebruik meer hebben gemaakt van je gmail account:\n[quote]you have not logged into your Gmail account for 5 days. [/quote]\n\nAls je dat hebt gedaan dan is alles weer unlocked en moet de optie van wachtwoord herstellen middels je geheime vraag er weer bij staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...