Ga naar inhoud

probleem met terug plaatsen dbx folders


Aanbevolen berichten

ik heb van mijn dbx folders een backup gemaakt en had spijtig genoeg kort daarna een probleem waardoor ik windows xp terug moest instaleren\r\nna alles terug te hebben geinstaleerd ben ik naar mijn archiefmap gegaan en daar alle dbx folders vervangen door deze uit mijn backup\r\nmijn probleem is nu dat er van alle folders in mijn backup maar 30% herkend wordt als ik mijn e-mailprogramma open ( outlook express 6) \r\nals ik naar mijn archiefmap ga zie ik alle folders en deze zijn niet leeg\r\niemand een oplossing ?
Link naar reactie
Dag niek\r\n\r\nheb ik geprobeerd en krijg vlg foutcode\r\n\r\nKan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend\r\nSelecteer een andere map of sluit andere toepassingen waarin bestanden mogelijk zijn geopend\r\n\r\ndaar kan ik op ok drukken maar dan kom terug bij bladeren enz....
Link naar reactie
Je moet ze ook niet importeren uit de al op C: staande map in je gebruikers omgeving, (die is op dat moment in gebruik en geopend door je email cliënt - \" de andere toepassing\" - ) maar vanuit de backup map.\nHeb je die backup map niet meer, dan sluit je OE af en kopieert de map met email berichten eerst naar een externe locatie, om het daarvandaan te importeren.\n\nNiek
Link naar reactie
Normaliter is dat helemaal niet nodig.\nNieuwe installatie, dan 1x outlook express openen, evt. email adres maken en weer sluiten. Dat laatste (oe eerst weer sluiten) is belangrijk!\n\nKijk anders eens in je archiefmap of er een aantal van die mappen misschien op \"alleen lezen\" staan? \nZoja, haal dan dat kenmerk eens weg, zodat ze dus ook beschrijfbaar zijn. Start daarna je OE weer op, goede kans dat dan alles goed staat.\n\nNormaliter heb je dat importeren namelijk helemaal niet nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...