Ga naar inhoud

Email berichten postvak in zie ik niet meer


Aanbevolen berichten

Hoy allemaal\r\n\r\nik heb een vraag\r\n\r\nik was in de email bezig en ineens gingen al mijn berichten in het postvak in weg\r\nik kan ze ook niet terug vinden\r\n\r\nnu heb ik gezocht in de map weergave, en daar staat gewoon aan gevinkt berichten weer geven\r\n\r\nhoe kan dit nu in eens\r\nen hoe krijg ik die berichten nu weer te zien?\r\n\r\nbij bestand eigenschappen staat dat er 51 berichten zijn\r\n\r\nmaar waar staan ze?\r\ndit heb ik nog nooit mee gemaakt\r\nik heb windows mail en mijn pc is vista 64 bit\r\n\r\nnu heb ik een test bericht naar mij gestuurd, die ontvang ik\r\nals ik hem open en dan naar een ander mapje ga, dan is het postvak weer leeg, dus mijn test bericht is ook weer weg\r\n\r\nik hoop dat iemand mij kan helpen\r\n\r\nwant ik werk met een groep en die berichten moet ik bewaren vaak om iets na te kijken en dan te beantwoorden\r\n\r\nmaar als ik het bericht dan niet meer zie houd het op en kan ik niets\r\n\r\nAlvast bedankt ik hoop dat iemand dit weet\r\n\r\ngr elly
Link naar reactie
Ja stom van mij had ik er bij moeten zeggen\nbovenaan in mijn email was nog een vakje\n\n[url]http://i123.photobucket.com/albums/o309/Elly137/kop%20kanjers%20site/email.jpg[/url]\n\nen dat stond ook op verborgen\n\ndat was het probleem, schijnbaar op geklikt weet ik veel, maar dat was het probleem\n\nbedankt voor je antwoord
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...