Ga naar inhoud

oude berichten in Windows Live Mail verwijder


Aanbevolen berichten

Ik heb in Windows live mail 14 berichten staan van vorig jaar die niet te verwijderen zijn. Ik had dit probleem vorig jaar ook. Toen kon ik ze uiteindelijk verwijderen door ze stuk voor stuk te openen en gelijk erna te verwijderen zonder te sluiten.\r\n\r\nNu kan ik ze zelfs niet meer openen. Er komt dan een pop-up met de tekst\"er is een onbekende fout opgetreden\"\r\n\r\nNieuwe berichten kan ik normaal verwijderen echter deze 14 niet.
Link naar reactie
Vrij grove oplossing: \n\nGa via START > configuratiescherm naar software verwijderen.\nZoek in de lijst naar: Windows Live Essentials\nKlik daar 1 keer op en kies \"Verwijderen\" \nKies bij het volgende schermpje \"[B]Onderdelen verwijderen[/B]\" en kies daar om Windows live Mail alleen te verwijderen. Wacht tot dat klaar is.\n\nStart daarna opnieuw op. \nGa naar [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials[/url] en download daar de nieuwste versie van Windows Live Essentials. Kies in het schermpje wat verschijnt \"Onderdelen zelf kiezen\" en vink alleen Windows Live Mail aan.\nDownload dat en installeer het opnieuw.\n\nAls alles normaal gaat is je mail, contactpersonen etc er nog.\nKijk daarna of het wel lukt om de oude berichten weg te mikken.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...