Ga naar inhoud

Apple tablet


Aanbevolen berichten

veel is mogelijk maar de functionaliteit zal beperkt blijven wegens geen drivers.\nZult met zoeken op internet vast wel wat vinden dat het al gedaan is(gewoon omdat het kan) maar zoals gezegd functioneel is het zelden.\n\nZo kan ik m\'n tablet met android 2.4 ook naar 4+ upgraden maar wifi en camera enz zal niet meer werken want geen drivers.\n\nSnap trouwens niet eens dat iemand liever windows heeft dan Apple.
Link naar reactie
Voor zover ik weet draaien iPads op een ARM processor. De enige versie van Windows die ik ken die daarmee overweg kan, is Windows RT, die ook op de Surface tablets draait en speciaal gemaakt is voor tablets. Die is alleen verkrijgbaar als je zo\'n Surface tablet koopt, want hij wordt meegeleverd. Er zijn geen losse versies van.\n Daarnaast krijg je dan inderdaad gedoe met het ontbreken van drivers, dus de halve tablet zal niet werken, en je hebt geen apps, want noch de Apple app-store, noch de Windows app-store zullen op dat apparaat gaan werken. Ook standaard Windows-programma\'s zullen er niet op kunnen, want Windows RT draait geen desktop-applicaties. Even je PC-spelletjes erop zetten gaat dus ook niet werken.\n Mijn advies is dus, als je Windows op je tablet wilt, dat je je iPad inruilt voor een Windows tablet.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...