Ga naar inhoud

trage browsers na herinstallatie Vista


Aanbevolen berichten

Ik heb een EasyNote SJ51, gekocht in 2008. Na een herinstallatie van Vista, vanuit een verborgen partitie, heb ik de fabrieksinstellingen uit 2008 terug. Er zijn inmiddels diverse updates van windows toegevoegd.\r\nNu reageren alle gebruikte browsers (IE, Chrome, Firefox) erg traag, startpagina\'s worden erg langzaam geladen en surfen wil bijna niet. Ik heb JKdefrag toegepast en daarnaast nog diverse antispy- en malwareprogjes getest (HitmanPro, Adaware, Emsisoft): resultaat geen bedreigingen of andere rommel.\r\n\r\nWeet iemand wat ik nu moet doen?
Link naar reactie
Zie hier de specs: [url]http://www.topproduct.nl/hardware/laptops/13753-packard-bell/137548-packard-bell-easynote-sj51/376514-packard-bell-easynote-sj51-b-095sp-pb96f08104.html[/url]\r\n\r\nIk heb overigens Vista Home Premium als besturingssysteem. \r\n\r\nMoeten al die updates worden geïnstalleerd vanaf 2008? Is er geen algemene upgrade of zoiets waarin de belangrijkste items worden bijgewerkt?
Link naar reactie
Vista met 2 GB geheugen is magertjes. \nMaar waarom is er voor een fabrieks installatie gekozen? Waren er problemen?\n\nEen ondanks een nieuwe installatie te trage laptop kan ook door een minder goede harde schijf worden veroorzaakt. Doe anders de volledige scan met HDTune ([url]www.hdtune.com[/url] ) \n\nNiek
Link naar reactie
Er waren wel wat problemen maar achteraf niet groot genoeg om een fabrieksinstall noodzakelijk te maken. Het gedoe nu had ik liever niet gehad.\r\nIs het noodzakelijk om alle updates vanaf 2008 tot nu toe weer te installeren om het systeem weer zo goed te krijgen dat het systeem stabiel draait en de browsers snel werken? Zijn daar geen alternatieven voor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...