Ga naar inhoud

Internet tablet buitenland voor 2 weken


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nVoor op vakantie van de zomer in Engeland wil ik voor 2 weken internetten op mijn ipad zonder wifi. Wat is de beste, goedkoopste manier om dit te doen? Er kan een microsim in de ipad, is er iets prepaid wat ik kan meenemen uit Nederland of moet ik ter plekke iets kopen, evt via internet?\r\n\r\nGroet, henk
Link naar reactie
Als je hier een sim koopt en een buitenlandpakket, verschillen de prijzen te zeer. De consumentenbond heeft daar een onderzoek naar gedaan dacht ik (of Radar of Kassa) en op diegene hun site zal er wel wat info te vinden zijn.\n\nJe bent dan echter toch internationaal bezig. Als het slechts om 2 weken gaat en het maakt je verder niet uit, denk ik dat je het misschien het verstandigst is om te onderzoeken of in in Engeland niet iets prepaid kunt krijgen. Daar ben je dan voor het netwerk lokaal en dat kan eventueel goedkoper zijn.\nDaar is goed vergelijken voor nodig dus even een simpele uitspraak zal moeilijk worden, tenzij er toevallig al iemand met dit bijltje gehakt heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...