Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Een tijd geleden heb ik per ongeluk aangeklikt dat wanneer ik een pdf-bestand heb gedownload, dat deze meteen geopend moet worden.\r\n\r\nMaar, aangezien ik dit irritant vind, wil ik deze optie weer uitzetten.\r\nIk weet alleen niet hoe en waar ik dit kan doen (Ik heb Windows 7). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Internet Explorer Internetopties tabblad programma\'s en bij Bestandskoppelingen Koppelingen en dan Vinkjes verwijderen bij de zaken die jij wenst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Ik wist niet dat het van je browser afhangt, ik gebruik namelijk Google Chrome. \nHet zal natuurlijk ergens bij instellingen staan dan, maar ik kan het niet vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Dan kan het ook nog in de pdf reader zitten(Adobe of google pdf reader) zie Chrome help.\r\n\r\n\r\nPdf-viewer uitschakelen\r\nGeef chrome:plugins op in de adresbalk en klik op Uitschakelen onder het item \'Chrome pdf-viewer\'. De Adobe Reader-plug-in wordt automatisch ingeschakeld als u deze heeft geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen