Ga naar inhoud

Stereo naar 2 mono tracks Converter


Aanbevolen berichten

[QUOTE=stroke33;640500]Nog minder oplossing, maar wat moet je met 2 mono bestanden? Of haal je met audacity de stereo kanalen van elkaar om deze vervolgens als 2 mono signalen als stereo af te spelen.:confused::confused::confused::confused::confused:[/QUOTE]\n\nIk maak er een dts wav bestand van om dan via passtrough op mijn receiver af te spelen, ik vind dat het beter klinkt als mijn versterker ze afspeelt, in plaats dat mijn computer het afspeelt en dat mijn receiver het geluid versterkt... De encoder die ik voor dts wav gebruikt ondersteund alleen mono wav bestanden....
Link naar reactie
[QUOTE=Eldizen;640501]Ik maak er een dts wav bestand van om dan via passtrough op mijn receiver af te spelen, ik vind dat het beter klinkt als mijn versterker ze afspeelt, in plaats dat mijn computer het afspeelt en dat mijn receiver het geluid versterkt... De encoder die ik voor dts wav gebruikt ondersteund alleen mono wav bestanden....[/QUOTE]\r\n\r\nOok stereo kan je door middel van passtrough op je receiver afspelen.\r\nEn eventueel ook over de andere speakers.\r\nDus ik begrijp de reden van het omzetten nog niet helemaal.
Link naar reactie
Lekker, een stereo signaal kunstmatig oprekken naar een DTS (5.1/7.1 ?) signaal. \n\nIk denk dat het veel simpeler is om je receiver digitaal aan te sluiten op je pc. \n\nIk heb zelf mijn pc optisch (S/PDIF) op mijn versterker aangesloten, zodat ik het signaal op mijn pc digitaal verwerk, en de goede D-A\'s in mijn receiver gebruik om een analoog stereo signaal naar mijn speakers te sturen. en dan gewoon alleen mijn twee front speakers met mijn receiver in pure direct standje om zo min mogelijk vervorming te krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...