Ga naar inhoud

incredimail


Aanbevolen berichten

Een hele simpele:\nVerwijder Incredimail. \nHet kost enorm veel cpu tijd en vertraagt dus je toestel enorm.\nBovendien is het voor wat betreft back-up niet compatibel met andere email programma\'s. \nVoor als je nog eens over wil of moet stappen naar een andere email cliënt \n\nOverigens is alleen de beta versie 2.5 compatibel met W8. \n[url]http://support.incredimail.com/entries/23246566-Windows-8-Compatibility[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
incredimail werkt perfect zowel met win 8 als win 7 op mijn hoofd pc...\r\nook overhevelen geeft geen probleem...\r\nik ben niet iemand die van progs wissel als van zakdoek, heeft waarschijnlijk met m\'n leeftijd te maken...ik blijf wel a jour in de bestaande progs...\r\nspijtig, maar aan uw antwoord heb ik dus geen boodschap...\r\ntoch bedankt voorde reactie\r\nEric
Link naar reactie
[QUOTE=rasker;640233]incredimail werkt perfect zowel met win 8 als win 7 op mijn hoofd pc...\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk lees net ergens ( hier boven geloof ik) dat het op Windows surface pro met win 8 toch niet zo perfect werkt. :-)\r\nIk plaag nu een beetje, maar hoop wel dat het probleem wordt opgelost.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
opgelost!!! je hebt me wel degelijk geholpen via de verstuurde link!\nbij het zoeken naar een Nederlandstalige versie incredimail staat er versie 2.5 bij de tekst, maar ik had niet gezien dat ik in feite de 2.0 gedownload had; ik denk dat de 2.5 nl nog niet uit is...bij \'t installeren van de 2.5 Engels werkt alles nu perfect...volgende stap is nu overschakelen naar Imap van telenet, want \'k werk nu nog via POP3...en ik lees dat die Imap bij incredimail ook zou werken...met de 3 pc\'s hier zou dat wel leuker zijn... Nogmaals bedankt!\nEric
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...