Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Ik kan in Windows Mail [U]opeens[/U] bijlage\'s (foto, text doc etc. ) niet meer opslaan.\r\nEr komt een melding:\r\n[I]Bijlage opslaan lukt niet, controleer of er voldoende schijfruime is[/I]\r\n\r\nEr is ruimte genoeg ruimte op zowel C: als D: beide partities geprobeerd\r\n\r\nEen mailbericht zonder bijlage kan ik wel opslaan gewoon opslaan.\r\n\r\nWindows Vista HP SP2 32 bit\r\nWindows Mail 6.0\r\nAVG Virusscanner 2013\r\n\r\nHendrik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2013 Ik kreeg een tip om op het vinkje op tabblad Beveiliging voor:\n[I]Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan[/I]\nte verwijderen, dit zou de oplossing zijn.\nHet vinkje staat echter al uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2013 1) Staan er soms heel veel mailtjes in de Inbox en de box Verzonden berichten?\n\n2) Ik las elders dat iemand er een probleem mee had sinds de update van Internet Explorer 8 naar IE 9. \n\n3) Er wordt ook geadviseerd een [B]volledige[/B] scan uit te voeren met de 30 dagen gratis, geupdate versie van Malwarebytes. [url]http://www.malwarebytes.org/[/url].\nWat het programma vindt moet je verwijderen. \n\n(De volledig gratis versie is op de site van Malwarebytes verdwenen. (Je kunt na installatie een vinkje niet meer weghalen)\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2013 De map \"Tijdelijke bestanden\' legen, schijnt wel eens te helpen.\r\n Bert P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2013 Probleem opgelost, werd veroorzaakt door AVG, deze verwijderd met AVG Remover tool probleem weg.\nAanvullend probleem was ook nog dat ik geen enkel programma meer kon installeren, steeds melding .EXE bevat een virus, ook dit was opglost na verwijderen AVG Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2013 Oke. Fijn dat je even de oplossing laat weten. Leren we ook weer van. Thnx\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2013 Zou de TS een vervangende AV hebben geïnstalleerd?\r\nIk heb een bruin vermoeden dat deze zaak nog niet is opgelost...:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2013 :-) Eigenlijk ging ik er vanuit, dat TS dat inderdaad gedaan had. (een ander antivirus programma erop gezet) \n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen