Ga naar inhoud

Windows Mail: Bijlage opslaan lukt niet meer


Aanbevolen berichten

Ik kan in Windows Mail [U]opeens[/U] bijlage\'s (foto, text doc etc. ) niet meer opslaan.\r\nEr komt een melding:\r\n[I]Bijlage opslaan lukt niet, controleer of er voldoende schijfruime is[/I]\r\n\r\nEr is ruimte genoeg ruimte op zowel C: als D: beide partities geprobeerd\r\n\r\nEen mailbericht zonder bijlage kan ik wel opslaan gewoon opslaan.\r\n\r\nWindows Vista HP SP2 32 bit\r\nWindows Mail 6.0\r\nAVG Virusscanner 2013\r\n\r\nHendrik
Link naar reactie
1) Staan er soms heel veel mailtjes in de Inbox en de box Verzonden berichten?\n\n2) Ik las elders dat iemand er een probleem mee had sinds de update van Internet Explorer 8 naar IE 9. \n\n3) Er wordt ook geadviseerd een [B]volledige[/B] scan uit te voeren met de 30 dagen gratis, geupdate versie van Malwarebytes. [url]http://www.malwarebytes.org/[/url].\nWat het programma vindt moet je verwijderen. \n\n(De volledig gratis versie is op de site van Malwarebytes verdwenen. (Je kunt na installatie een vinkje niet meer weghalen)\n\nNiek
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...