Ga naar inhoud

langzaam internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb de laatste tijd last van langzaam internet.\r\nIk heb een speedtest gedaan met de kabel in mijn computer en kwam uit op 22 mb/s terwijl volgens mijn ouders wij voor 60 mb/s betalen bij ziggo.\r\nEr zitten 3 computers op het netwerk maar niemand is aan het downloaden o.i.d. Maar soms kan ik geen skype gesprek voeren omdat mijn internet dat uitvalt. Iemand enig idee hoe dit kan?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;635558]Dat is te weinig\r\n\r\nZet alles uit ook de modem .\r\n\r\n\r\nModem na 30 seconden weer opstarten , en pas als alle ledjes] lampjes weer branden de aangesloten apparaten router ??? Computer [ s] weer opstarten.[/QUOTE]\r\n \r\nIk heb dit ook gedaan maar de speedtest geeft nog steeds 22mb/s aan.
Link naar reactie
Ik heb de speedtest gedaan met de kabel in het modem en dit kwam er uit.[URL=\"http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/96/65/96657407c8daee5399370de7f000f538.png\"]http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/96/65/96657407c8daee5399370de7f000f538.png[/URL] de download snelheid is nog steeds 22mb/s en dit terwijl er geen computers aan stonden en er niks gedownload werd.
Link naar reactie
dit komt er uit de ziggo test [URL=\"http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/f8/9f/f89f447ee7f7cb93766a476d481f5b52.png\"]http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/f8/9f/f89f447ee7f7cb93766a476d481f5b52.png[/URL] niet echt een groot verschil. We zijn er ook zeker van dat het abonnement 60mb/s is.
Link naar reactie
Klopt, bij goedkoper internet zou je in elk geval de helft lager zitten dan met wat je nu haalt.\r\nEr zal ergens iets mis zitten.\r\nZij zullen vrijwel zeker vragen gaan stellen wat je pc rechtstreeks op het modem doet dus het is verstandig als je belt daar in elk geval een pc rechtstreeks op aangesloten te hebben.\r\nAls je alles in 1 hebt van Ziggo kun je 1200 bellen da\'s gratis.
Link naar reactie
Nee dat ligt niet aan Ziggo, althans niet op de manier zoals jij het bedoeld. Die hebben geen last van dingen waar ADSL last van heeft (afstand tot de centrale).\r\nHet kan dus wel aan Ziggo liggen maar dan is er sprake van een storing, te weinig signaal in de kast ofzo. Komt vrij zelden voor en kunnen ze makkelijk fixen. En dan krijg je weer de waarde die je besteld hebt. Vandaar dat het \'t verstandigst is om Ziggo zelf even te bellen.
Link naar reactie
Het heeft niets mee te maken van de afstand van de kabel te maken in binnenhuis installatie het heeft er mee te maken hoe ver je van de node ligt. Als jij heel ver van de node ligt waar tussen andere gebruikers gekoppeld zijn aan dezelfde node die korter bij hun staan, dan zie je af van u internetsnelheid.\r\nHet kan ook zijn de kwaliteit van de kabel heeft ook invloed op uw internetsnelheid.\r\n\r\ndaarop kan je niet veel aan doen gewoon contact opnemen met jou provider.\r\n\r\nje kan je snelheid opvolgen via deze site [url]www.speedtest.net[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...