Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Hallo,\r\n\r\nIk heb de laatste tijd last van langzaam internet.\r\nIk heb een speedtest gedaan met de kabel in mijn computer en kwam uit op 22 mb/s terwijl volgens mijn ouders wij voor 60 mb/s betalen bij ziggo.\r\nEr zitten 3 computers op het netwerk maar niemand is aan het downloaden o.i.d. Maar soms kan ik geen skype gesprek voeren omdat mijn internet dat uitvalt. Iemand enig idee hoe dit kan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Dat is te weinig\r\n\r\nZet alles uit ook de modem .\r\n\r\n\r\nModem na 30 seconden weer opstarten , en pas als alle ledjes] lampjes weer branden de aangesloten apparaten router ??? Computer [ s] weer opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Misschien wel belangrijk in deze: zit je bekabeld of draadloos te internetten/speedtesten?\n\nM.v.g. Niels Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Ik heb een speedtest gedaan met de kabel in mijn computer en kwam uit op 22 mb/s terwijl \r\n\r\nLezen is ook een kunst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 The art of reading:?\r\n\r\nSorry........... (Teveel bijna dezelfde topic\'s gelezen denk ik)\r\n\r\nM.v.g. Niels Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Stop de kabel die vanuit je pc komt eens rechtstreeks in het modem (als dat nog apart staat van je router) en doe dan nog eens een speedtest.\n\nVerder: Hoelang is de coaxkabel, van het modem naar het punt binnenkomst woning?\nEn belangrijk: Als je de test doet, zet de andere pc\'s gewoon uit.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2013 [QUOTE=Niekie30;635574]Stop de kabel die vanuit je pc komt eens rechtstreeks in het modem (als dat nog apart staat van je router) en doe dan nog eens een speedtest. [/QUOTE]\r\n\r\nDit heb ik gedaan maar ik kan niet op internet als ik dit doe en dus niet de speedtest doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2013 [QUOTE=Desperado;635558]Dat is te weinig\r\n\r\nZet alles uit ook de modem .\r\n\r\n\r\nModem na 30 seconden weer opstarten , en pas als alle ledjes] lampjes weer branden de aangesloten apparaten router ??? Computer [ s] weer opstarten.[/QUOTE]\r\n \r\nIk heb dit ook gedaan maar de speedtest geeft nog steeds 22mb/s aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2013 [QUOTE=verstandman;635607]Dit heb ik gedaan maar ik kan niet op internet als ik dit doe en dus niet de speedtest doen[/QUOTE]\r\n\r\nNee als je de kabel zomaar overzet lukt dat niet. Dus even modem en pc opnieuw opstarten en dan moet je internet hebben. Dan de speedtest nog eens doen.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Ik heb de speedtest gedaan met de kabel in het modem en dit kwam er uit.[URL=\"http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/96/65/96657407c8daee5399370de7f000f538.png\"]http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/96/65/96657407c8daee5399370de7f000f538.png[/URL] de download snelheid is nog steeds 22mb/s en dit terwijl er geen computers aan stonden en er niks gedownload werd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 [url]http://speedtest.ziggo.nl/[/url]\r\n\r\nprobeer deze .\r\n\r\n\r\nAls die ook niet echt hoger komt , even het abbo nakijken .\r\n\r\nOf Ziggo bellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 dit komt er uit de ziggo test [URL=\"http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/f8/9f/f89f447ee7f7cb93766a476d481f5b52.png\"]http://speedcap.net/sharing/screen.php?id=files/f8/9f/f89f447ee7f7cb93766a476d481f5b52.png[/URL] niet echt een groot verschil. We zijn er ook zeker van dat het abonnement 60mb/s is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Dan Ziggo bellen , die kunnen zien wat je echt krijgt.\r\n\r\nWel van bedraad uitgaande.\r\n\r\nDraadloos is altijd een stuk minder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Klopt, bij goedkoper internet zou je in elk geval de helft lager zitten dan met wat je nu haalt.\r\nEr zal ergens iets mis zitten.\r\nZij zullen vrijwel zeker vragen gaan stellen wat je pc rechtstreeks op het modem doet dus het is verstandig als je belt daar in elk geval een pc rechtstreeks op aangesloten te hebben.\r\nAls je alles in 1 hebt van Ziggo kun je 1200 bellen da\'s gratis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Ik weet niet of je al met Ziggo gebeld hebt, maar ik had laatst ook snelheidsproblemen. Toen heb ik mijn onboard realtekkaart vervangen door een Intel netwerkkaartje: alle problemen opgelost! Misschien dat je er wat aan hebt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Ik heb nog niet met ziggo gebeld. Maar ik denk niet dat het hier aan ligt want ik heb de speedtest met 3 verschillende computers gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Ziggo\r\n\r\n1200 gratis bellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Kan het ook niet aan Ziggo liggen? Ik heb wel eens het idee dat ze gewoon getallen noemen, maar dit niet eens echt waar hoeven te maken omdat de meeste menssen toch geen verstand van netwerken hebben... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Nee dat ligt niet aan Ziggo, althans niet op de manier zoals jij het bedoeld. Die hebben geen last van dingen waar ADSL last van heeft (afstand tot de centrale).\r\nHet kan dus wel aan Ziggo liggen maar dan is er sprake van een storing, te weinig signaal in de kast ofzo. Komt vrij zelden voor en kunnen ze makkelijk fixen. En dan krijg je weer de waarde die je besteld hebt. Vandaar dat het \'t verstandigst is om Ziggo zelf even te bellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Het heeft niets mee te maken van de afstand van de kabel te maken in binnenhuis installatie het heeft er mee te maken hoe ver je van de node ligt. Als jij heel ver van de node ligt waar tussen andere gebruikers gekoppeld zijn aan dezelfde node die korter bij hun staan, dan zie je af van u internetsnelheid.\r\nHet kan ook zijn de kwaliteit van de kabel heeft ook invloed op uw internetsnelheid.\r\n\r\ndaarop kan je niet veel aan doen gewoon contact opnemen met jou provider.\r\n\r\nje kan je snelheid opvolgen via deze site [url]www.speedtest.net[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen