Ga naar inhoud

wel wifi geen internet wel lan wel internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=yomel;635542]even een hele rare vraag, welke antivirus heb jij?\r\nbij avg internet security heb ik eens het volgende probleem gehad, misschien helpt dit bij jouw probleem ook.\r\nga via start>configuratiescherm>netwerk en internet>netwerkcentrum.klik daar in de blauwe linkerkolom adapterinstellingen wijzigen aan.\r\nrechtsklik in het volgende tabblad op je draadloze netwerkverbinding.klik op eigenschappen.\r\nzie je in het volgende tabblad avg network filter staan?\r\nen staat daar een vinkje voor?\r\ndit vinkje weghalen en alles dichtklappen.\r\nnu proberen verbinding te maken via je draadloze netwerk.\r\nheb je dan wel verbinding, kan je, terwijl je nog verbinding hebt het avg network filter weer aanzetten.[/QUOTE]\r\n\r\nik heb AVG maar de volgorde start>config>netwerk en internet heb ik niet waar kan ik anders eventueel vinden
Link naar reactie
probleem zelf opgelost :) :) :)\r\n\r\nHoe? Ik ben gaan googlen op de volgende steekwoorden \"atheros ar5007eg problem xp\" en hier kwam ik veel meer in de richting van mijn probleem en op deze site staan allemaal mogelijkheden: [url]http://www.techsupportforum.com/2336-atheros-ar5007eg-ar5007-problems/[/url] en optie 4 was de oplossing drivers gedownload via de link geinstalleerd en het werkte direct ongelooflijk dit heeft een maand ergenis gekost.... hmmmm maar het werkt nogmaals bedankt voor het meedenken..
Link naar reactie
Mooi dat je het opgelost hebt.;)\r\n\r\nWel heel vaag en niet bepaald goed van Acer dat ze die drivers niet op hun site hebben staan.\r\nHet is wel WHQL voor windows dus volgens mij hadden deze drivers ook bij windows update misschien wel terug te vinden kunnen zijn, bij de optionele updates.\r\n\r\nHoe dan ook, fijn te horen dat het opgelost is en ook op welke wijze, bedankt voor de terugkoppeling!(Y)
Link naar reactie
[QUOTE=Desjeng1;636068]Ik heb hetzelfde probleem, heb wel verbinding met de router maar geen internet met de laptop\'s, krijgt een geel driehoekje bij de draadloze internet te staan, terwijl mijn 2 tablets wel internet via dit draadloos netwerk hebben, wat kan ik het beste doen?[/QUOTE]\r\n\r\nmisschien zelf een nieuw topic starten?\r\nwel zo netjes om te doen, we helpen je graag.\r\n\r\ncooper, blij dat het opgelost is, en voor het vermelden hoe je dat gedaan hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...