Ga naar inhoud

Freenas probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem als ik Freenas probeer te instaleren.\r\n\r\nMijn computer start steeds weer opnieuw op.\r\nSoms meteen (na bios scherm) en soms na een paar seconden als freenas van de cd opstart. 1 Keer heeft hij het vol gehouden tot de instalatie, maar halvewegen starte hij toch weer opnieuw op.\r\n\r\nIemand een idee wat dit kan zijn?\r\n\r\nAls ik mijn HD met windows xp er aan hang start de pc meteen op zonder problemen.\r\nHet is een Asus P5Cr-VM motherboard.
Link naar reactie
Misschien kan je moederbord dat soort modules niet aan?\r\nBlijft het natuurlijk wel vreemd dat hetzelfde euvel zich voordoet als je installatie op een USB stick probeert. Is er dan wel een harddisk aanwezig op dat moment of niet?\r\nWant dat kan ook de oorzaak zijn van het blijven rebooten, niet elk moederbord kan daar tegen.\r\n\r\nHet ziet er naar uit dat het inderdaad een hardwarematig probleem is, maar niet in de zin dat iets stuk is, eerder iets van incompatibiliteit ofzo lijkt me.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...