Ga naar inhoud

laptop draadloos krijgen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hèhè! De pincode ging niet verder dan 8 tekens. Toen maar de 2 series van cijfers zonder streepje ertussen ingevoerd en wat dacht je??? Ik had draadloos verbinding!! Als die andere handelingen had ik natuurlijk al bij het instellen van de tablet gedaan! :) :) :)\n\nAchteraf gezien was het makkelijk. Achteraf ja. :p Benieuwd wat ik moet doen als ik de laptop straks heb uitgeschakeld en weer ga inschakelen. Weer hetzelfde?
Link naar reactie
Fijn.. Nu heeft de tablet geen verbinding meer!! Ik heb er niks aan veranderd! Hoe komt het dan dat de tablet ineens geen verbinding krijgt als de laptop wel verbinding heeft? Waar kan ik het wachtwoord invullen? Wanneer ik een optie aanraak, dan kan ik kiezen tussen \'vergeten\' en annuleren. Ik kan geen wachtwoord invoeren, eerst wel maar die was niet goed. Ik had het wachtwoord genomen dat ik had verzonnen toen ik de tablet instelde samen met de telefoniste.\nWanneer ik probeer bij het netwerk van de laptop in te loggen, dan krijg ik de melding: \'authenciatieprobleem\'. Het eigen netwerk van de tablet is niet bereikbaar, maar ik dacht dat die in de router zat en die staat toch op de computertafel hier 2 meter vandaan! Dat het netwerk die we in de trein hebben gebruikt niet kunnen bereiken, snap ik.Maar de netwerknaam die ik altijd thuis heb gebruikt niet??? Ik heb 2 verschillende namen voor die netwerken.De naam van het laptop netwerk is anders. Moet dat niet dezelfde zijn? Als ik verward klink, dan komt dat omdat ik het niet snap. Sorry.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Niekie30;635615]Ik zie dat er een cd bij zit!!!!!\n\nPlaats die cd in je laptop en volg de instructies eens heel rustig op!!!!\n\nKies voor \"Go Wireless \" in het menu als dat mogelijk is.\n\n\n\nDus vanaf blz. 31 van deze handleiding: [url]http://downloads.linksys.com/downloads/quickinstall/WRNM-EU_V10_QI_NC-WEB,0.pdf[/url] \n\nNiek[/QUOTE]\nIk hoef die router toch niet nóg een keer te installeren?? Hij is toch al via de desktop geïnstalleerd, anders had ik toch überhaupt geen internet?? (Nu wel via de draad) Op de tablet kan dit toch ook niet geïnstalleerd worden?? Sorry, maar ik snap er gewoon helemaal niks van. Daarom stel ik ook iedere keer weer een nieuwe vraag, omdat ik iets anders wil proberen. En als ik een keer helemaal niet reageer, komt dat omdat ik ook nog andere dingen aan mijn hoofd heb. :razz: Anderen geven het op of vragen hun man, maar die heb ik allemaal niet in de buurt. :mad: (Alleen een man die het aan-knopje nog niet eens kan vinden...:( ) Ik durf die cd rom echt niet ook op de laptop te installeren hoor. Straks werkt er niks meer... :(
Link naar reactie
Als je pc nu via de kabel verbonden is met de [B]router[/B] en dat werkt, dan plaats je nu de cd in de laptop en volgt de instructies op. \nSchrijf daarbij netwerknaam(SSID) en de netwerksleutel/wachtwoord van het draadloze netwerk op papier. \nAls je de instructies opvolgt moet de laptop draadloos online komen.\nDaarna zou je de opgeschreven gegevens ook voor de tablet kunnen gebruiken.\nEn nog steeds: Kom je er niet uit, ik wil je met alle plezier telefonisch helpen na een persoonlijk berichtje van je. \n\nMaar ik ben bang dat het via het forum niet gaat werken. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;637086]Ik hoef die router toch niet nóg een keer te installeren?? Hij is toch al via de desktop geïnstalleerd, anders had ik toch überhaupt geen internet?? (Nu wel via de draad) Op de tablet kan dit toch ook niet geïnstalleerd worden?? Sorry, maar ik snap er gewoon helemaal niks van. [/QUOTE]\nNiek wilde je de CD laten gebruiken omdat daar een soort Wizard Draadloos Netwerk Gebruiken inzit. Die CD is niet voor het installeren van de router, het heeft \'dingetjes\' aan boord om \'dingetjes\' makkelijk aan te sluiten, en je via simpel vraag en antwoord de juiste instellingen te laten maken.\n\nEn de tablet... bij de laptop kijk je de instellingen af, en brengt ze in op de tablet.\n\n[QUOTE=Johannes1903;637189]Grmbl... Ik heb gewoon rechtsonder geklikt, op netwerk verbinden geklikt, netwerksleutel ingevoerd, toen op het netwerk gekeken met rechtklikken wat er niet klopte, goed gezet en hoppa! Draadloos! Nu de tablet nog.[/QUOTE]\nIets voor je handtekening ? \"[I]Gewoon rechtklikken wat niet klopt, en hoppa ![/I]\" :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...