Ga naar inhoud
  • 0

verwijderen snap.do


Anoniem2

Vraag

Sinds gisteren heb ik virus snap.do op de pc staan. Waarschijnlijk gekregen door een programmaatje te downloaden waarvan ik dacht dat het over verjaardagskaarten zou gaan.\r\nMaar niet kunnen ontdekken dat er hier een schuldig virusje achter zou zitten.\r\nHoe kun je deze verwijderen? Kan dat ook gratis of moet ik hier een programma voor aanschaffen zoals spyhunter die geld kost. Als het moet dan moet het maar is er een andere oplossing te bedenken....
Link naar reactie

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ben naar deze link gegaan zoals aangegeven. Heb de malwarebytes.free gedownload en laten scannen.\nVerder heeft deze 5 infecties gevonden met name die van hallmark studio 12 die ik getracht had te downloaden maar afgebroken heb vanwege de rommel die er bij zat. De pc heb ik nu opnieuw opgestart.\nHallmark is nu weg zegt ie maar de rommel is er nog, alleen niet te zien op de schijf.\nDe google chrome browser wordt nog steeds weggepest door delta-search.com. \nDus de snap.do zit er nog.
Link naar reactie
  • 0
Ook ik heb snap.do en ben al meer dan een uur op internet aan het zoeken naar een manier om het te verwijderen, maar alle beschreven opties werken tot nu toe niet bij me of vertrouw ik niet. Bovenstaande (inmiddels al weer meer dan 6 maanden oude) link van Niek vertrouw ik nu ook niet: ik krijg teksten in heel slecht Nederlands, ben bang dat het juist ook weer malware/virus/oid is.\r\nAls ik via mijn configuratiescherm en programma verwijderen probeer om Snap.do en Snap.do Engine te verwijderen, krijg ik de melding: Wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan de computer aan te brengen? Programmanaam: BrowserHelper, Gecontroleerde uitgever: ReSoft LTD, afkomstig van: Harde schijf op deze computer. Maar ook dit durf ik niet toe te staan, want ReSoft LTD is juist de uitgever van Snapdo en als dit toesta dan gaat het misschien juist verder mis. Als ik andere programma\'s wil verwijderen lukt dat immers gewoon, krijg ik niet dergelijke berichten.\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
  • 0
@ansa; Dat de teksten op die site van Niekie in grammaticaal slecht Nederlands staan, komt omdat er een vertaalmachine is gebruikt, dit zegt verder niets over de kwaliteit van de site zelf, maar dat even terzijde.\nVerder begrijp ik je terughoudendheid wat betreft de meldingen die je krijgt.\nIk raad je aan om de problemen op te lossen via de site van [URL=\"http://www.nucia.eu/forum/forum.php\"]Nucia[/URL]. Een betrouwbaar forum met ter zake deskundige helpers.\n Lees de instructies zorgvuldig, meld je aan en leg je probleem voor, dan komt het prima in orde...succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...