Ga naar inhoud

Gaming PC samenstellen met budget van €1000,-


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw met het bouwen van computers met individuele componenten, dus er bestaat een kans dat mijn vraag niet volledig klopt. In ieder geval, ik heb een budget van €1000,- en ik wil graag weten wat voor mij de beste manier is om een computer samen te stellen, en waar ik vooral rekening mee moet houden.\r\n\r\nMijn budget is een streven, maar het mag duurder worden als dit nodig is, als het maar \"reëel\" blijft. Ideeën zijn altijd welkom en ik zou dit zeer op prijs stellen!\r\n\r\n\r\nMijn idee was een combinatie van de volgende componenten:\r\n[LIST]\r\n[*]Motherboard: Een tekort aan inzicht aan mijn kant, dus geen voorkeur\r\n[*]CPU: Intel Core i5 / i7\r\n[*]GPU: Nvidia (genoeg om moderne games op hoge grafische kwaliteit te draaien)\r\n[*]Memory: 8 GB DDR3\r\n[*]Hard Drive: SSD 32-64 GB voor Windows + Programma\'s. 1-2 TB voor Steam + Downloads\r\n[*]Optical Drive: DVD Drive, een tweede Blu-Ray drive is gewenst, maar optioneel\r\n[*]Case: Geen voorkeur, maar het oog moet natuurlijk wat hebben\r\n[*]PSU: Een stille maar goede ventilator\r\n[*]Power Supply: Geen idee, een tekort aan inzicht aan mijn kant.\r\n[*]OS: Windows 7\r\n[/LIST]\r\nExtra\'s:\r\n[LIST]\r\n[*]Draadloos internet\r\n[*]HDMI x 2 (voor twee beeldschermen)\r\n[/LIST]\r\n\r\n\r\nIk zou graag willen weten waar ik rekening mee moet houden, of het reëel is wat mijn wensen zijn of dat ik bijvoorbeeld zou moeten importeren om kosten te drukken.\r\n\r\nMocht je nog meer informatie van me nodig hebben of vragen hebben, laat het me gerust weten! Alvast bedankt voor alle antwoorden!
Link naar reactie