Ga naar inhoud

Facebook: hoe een niet-vriend verwijderen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In mijn privacy-instellingen vind ik niet terug hoe ik kan bepalen / beperken wat er wel/niet op mijn startpagina verschijnt. Ik kan die startpagina wel \'sorteren\' volgens twee criteria: \'meest recent\' (dan zou ik volgens een vriend enkel vrienden-reacties krijgen) en \'topverhalen\'. Standaard staat-ie op die tweede mogelijkheid, en dan verschijnen er dus ook uitlatingen van mensen die niét bevriend zijn. Op basis waarvan bepaalt facebook of iets een \'topverhaal\' is????\n\nInderdaad, ik kan die éne persoon blokkeren. Het lijkt me interessanter om er achter te komen hoe ik mijn startpagina voor mijn vrienden kan reserveren; en hoe het komt dat daar ook anderen verschijnen, en waarom.
Link naar reactie
Wat ik daar zie staan, is:\r\n- Who can post on your timeline? Dat staat bij mij op NIEMAND.\r\n- Who can see what others post on your timeline? Dat staat op \'Vrienden van vrienden\'\r\n- Who can see posts you\'ve been tagged in on your timeline? Staat op \'Vrienden\'.\r\nDe andere twee staan uit.\r\n\r\nWat er op mijn startpagina verschijnt, is veel méér dan wat mensen expliciet op mijn pagina posten. Van bepaalde mensen verschijnt automatisch wat zij op hun eigen pagina zetten, ook op mijn startpagina. Ik zie niet waar ik dàt kan aanpassen.
Link naar reactie
Verander het wachtwoord eens van je FB account. Daarna doe je een scan met [url]http://www.malwarebytes.org/[/url] malwarebytes. \nIk ga ernstig vermoeden dat er iets met je account of je pc mis is. Er zijn diverse (kwaadaardige) apps in omloop, die je per ongeluk het recht kunt geven namens jou te posten. Waarom dan ook niet op je eigen account.\n\nEn kijk ook eens bij je apps op facebook, wat daar allemaal bij staat.\n\nNiek
Link naar reactie
@ Desperado: welke \'mogelijkheid die je hierboven aangaf\'?\r\n@ Niekie: Ik kan het wachtwoord bezwaarlijk veranderen, want er gebruiken meerdere mensen deze account. De posts komen wel degelijk van een andere persoon, ik ben op zijn pagina gaan kijken. Hij post niet rechtstreeks op onze pagina, de dingen die hij op zijn eigen pagina zet komen gewoon volautomatisch ook op de onze. Ik zal in ieder geval die apps eens nakijken.
Link naar reactie
[QUOTE]want er gebruiken meerdere mensen deze account.[/QUOTE]\nEen facebook account is toch altijd persoonlijk, tenzij het namens een bedrijf is. Maar dan nog, kan je dat wachtwoord wijzigen en alle gebruikers op de hoogte stellen.\n\nOverigens heb je er dus zelf kennelijk geen zicht op, wie namens jou account dan berichten plaatst. Dan vraag je eigenlijk wel om dit soort problemen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...