Ga naar inhoud

verstuur veroorzaakt copies


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Of het nu in normaal verstuur of cc of bcc, \r\nwaneer er een email naar meerdere personen wordt verstuurd,\r\nontvangt de ontvanger de hoeveelheid email\'s van naar de aantal personen.\r\n\r\nVoorbeeld.\r\nik verstuur naar ontvanger 1 en ontvanger 2 - 1 email bericht.\r\nDus ik vul in bij [aan] [email]ontvanger1@xxxx.nl[/email]; [email]ontvanger2@xxx.nl[/email]\r\ndeze verstuur ik 1 x\r\nnu ontvanger 1 en onvanger 2 ontvangen deze email 2x\r\n\r\nVerstuur ik het naar 3 personen, dan ontvangen de personen de email 3x. enz.\r\nHet versturen wordt via outlook 2007 gedaan.\r\n\r\nAls ik de versturing via webmail doet, gaat het wel goed.\r\nDus elk ontvang gewoon 1x de email.\r\n\r\nHet moet dus een instelling zijn in outlook, maar ik kan deze niet vinden.\r\n\r\nVandaar HELP\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Chameleon;627793]Of het nu in normaal verstuur of cc of bcc, \r\nwaneer er een email naar meerdere personen wordt verstuurd,\r\nontvangt de ontvanger de hoeveelheid email\'s van naar de aantal personen.\r\n\r\nVoorbeeld.\r\nik verstuur naar ontvanger 1 en ontvanger 2 - 1 email bericht.\r\nDus ik vul in bij [aan] [email]ontvanger1@xxxx.nl[/email]; [email]ontvanger2@xxx.nl[/email]\r\ndeze verstuur ik 1 x\r\nnu ontvanger 1 en onvanger 2 ontvangen deze email 2x\r\n\r\nVerstuur ik het naar 3 personen, dan ontvangen de personen de email 3x. enz.\r\nHet versturen wordt via outlook 2007 gedaan.\r\n\r\nAls ik de versturing via webmail doet, gaat het wel goed.\r\nDus elk ontvang gewoon 1x de email.\r\n\r\nHet moet dus een instelling zijn in outlook, maar ik kan deze niet vinden.\r\n\r\nVandaar HELP\r\n\r\nAlvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nHet probleem ligt niet aan outlook, maar aan de mail server.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...