Ga naar inhoud

Sims loopt steeds vast


Aanbevolen berichten

Mijn dochter heeft de nieuwste Sims gekocht, maar die loopt steeds vast en sluit dan af. Nu heb ik al ontdekt dat het bestand ati2dvag.dll niet digitaal ondertekend is, maar de beschrijving om dat bestand op te zoeken en te verwijderen is anders dan er staat. Ik vermoed omdat ze het op de XP home edition 32 bit speelt. Ik kom in ieder geval niet bij \'beheren\' als ik \'Deze computer\' aanklik. Ik ben naar het Configuratiescherm gegaan, maar dan sta ik nóg te twijfelen! Kan ik niet gewoon de computer laten zoeken naar dat bestand en dan verwijderen? Ik durf het zo niet. Anders start de computer misschien helemaal niet meer op! :(
Link naar reactie
Ik neem aan dat het over Sims 3 gaat?\nVoldoet de pc aan deze minimale eisen:\nFOR WINDOWS XP\n\n 2.0 GHz P4 processor or equivalent\n 1 GB RAM\n 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0\n The latest version of DirectX 9.0c\n Microsoft Windows XP Service Pack 2\n At least 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games\n\nVerder zou ik niet zomaar een .dll van je ATI videokaart verwijderen.\n\nGoed kijken welke videokaart erin zit van ATI en daar de juiste drivers voor ophalen bij AMD en het dan nog eens proberen.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;626740]\n\n[...knip...]\n\nVerder zou ik niet zomaar een .dll van je ATI videokaart verwijderen.\n\nGoed kijken welke videokaart erin zit van ATI en daar de juiste drivers voor ophalen bij AMD en het dan nog eens proberen.\n\nNiek[/QUOTE]\n\nDit dus. Met dien verstande dat ATi tegenwoordig onderdeel van AMD is en je dus bij AMD moet gaan zoeken. Het zoeken naar de juiste driver is dan gelukkig weer vrij eenvoudig - die zijn grotendeels gecombineerd. Als het een HD4000 of hoger is, dan heb je voor zover ik weet aan de nieuwste versie genoeg, daar zitten ze dan allemaal in. De installer zoekt dan zelf wel uit welke je echt moet hebben.
Link naar reactie
Nee, het is een Radeon X1650 series en idem secundairy. (waarom is me een raadsel) Die staat in een lijstje waarbij in het Engels staat dat er alleen \'fixes\' gedaan worden en verder geen nieuwe features. Deze driver kwam ook al voor in een Computeridee van 2005.\nIk heb nog bijna 96 GB vrije ruimte. Pc is uit 2008. Heeft service pack 2
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;627039]En dus gewoon bij AMD te downloaden kijk maar in het lijstje\n\nATI Radeon X1300 Series\nATI Radeon X1550 Series\nATI Radeon X1600 Series\nATI Radeon X1650 Series\nATI Radeon X1800 Series\n\n..[ATTACH]17222[/ATTACH][/QUOTE]\n\n?? Wat heb jij dan ingevuld bij die eerste vraag? Het is toch voor desktop graphics? :confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...