Ga naar inhoud

e-mailadres werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben bezig een sollicitatiebrief te versturen, maar als ik hem wil verzenden geeft hij aan dat hij het bericht niet kan verzenden. 1 of meer geadresseerden hebben geen geldig e-mailadres.Heb het e-mailadres een paar keer gecontroleerd, maar het lukt niet. Het vreemde is dat ik het op een andere pc wel kan verzenden naar het zelfde e-mailadres.\r\n\r\nde betreffende e-mailadres wordt rood en geeft bovenstaande foutmelding aan.Ik gebruik windows live mail op m\'n laptop waarmee het niet wil.\r\n\r\nHoop dat iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;626212]Lijkt me toch dat er een foutje in het email adres zit.\r\nEen punt teveel achter de @.?\r\nEen komma in plaats van een punt?\r\nEmail adressen bevatten verder standaard geen hoofdletters.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNiek,\r\n\r\nDat is het niet. Heb het zojuist weer gecontroleerd, maar is het zelfde.\r\nHeel vreemd
Link naar reactie
Staat in Windows, kopieer het in uitvoeren en run het, dan kun je het plaatje wat je dan maakt direct opslaan op je bureaublad, om het daarna via \"Meer opties\" onder \"dit\" veld toe te voegen.\n\nOverigens kun je ook eerst even het wel werkende adres in kladblok plakken om vervolgens het adres uit je adresboek eronder te plakken ter controle.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;626242]Staat in Windows, kopieer het in uitvoeren en run het, dan kun je het plaatje wat je dan maakt direct opslaan op je bureaublad, om het daarna via \"Meer opties\" onder \"dit\" veld toe te voegen.\r\n\r\nOverigens kun je ook eerst even het wel werkende adres in kladblok plakken om vervolgens het adres uit je adresboek eronder te plakken ter controle.[/QUOTE]\r\n\r\nStaat snipping tool wel in windows xp. Kan het nl. niet vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...