Ga naar inhoud

Mk208


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een MK208 aangeschaft de Android 4.0 Mini PC om mijn Tv om te toveren tot een Smart TV, aansluiten gelukt ook Met WIFI verbonden (goed signaal) allen kan ik het internet niet op, hij geeft de volgende foutmeldingen;\r\n\r\n1/ Er is een probleem met opstarten controleer uw netwerkverbinding en de systeemtijd\r\n\r\n2/Netwerkfout Deze applicatie vereist een werkende gegevensverbinding\r\n\r\nKan het te maken hebben met onderstaand bericht wat ik op het forum vond?\r\n\r\nIs het wifi-signaal sterk genoeg? Ga een direct naast het toegangspunt zitten en kijk wat \'ie dan doet.\r\n\r\nAls het dan nog niet werkt, dan moet je eens kijken of er MAC-filtering wordt toegepast in de router. Zo ja, dan moet je het MAC-adres van de telefoon toevoegen (of die hele filtering uit zetten en het houden bij WPA2 beveiliging). [/U][/I][/B]
Link naar reactie
Het kan MAC-filtering zijn, ja. Dat staat standaard eigenlijk nooit aan, maar als dat bij jou aan staat dan zul je inderdaad het MAC-adres van dat apparaat in je router toe moeten voegen bij de apparaten die het internet op mogen. Zolang je dat niet doet zal het ding niet eens een IP adres krijgen en dus niets kunnen.\n\nBovendien neem ik aan dat je een beveiliging op je wi-fi hebt, waarschijnlijk WPA2. Heb je het wi-fi wachtwoord al opgegeven in je nieuwe apparaat? Zolang je dat niet doet zal hij ook niet kunnen verbinden.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;625877]Het kan MAC-filtering zijn, ja. Dat staat standaard eigenlijk nooit aan, maar als dat bij jou aan staat dan zul je inderdaad het MAC-adres van dat apparaat in je router toe moeten voegen bij de apparaten die het internet op mogen. Zolang je dat niet doet zal het ding niet eens een IP adres krijgen en dus niets kunnen.\n\nBovendien neem ik aan dat je een beveiliging op je wi-fi hebt, waarschijnlijk WPA2. Heb je het wi-fi wachtwoord al opgegeven in je nieuwe apparaat? Zolang je dat niet doet zal hij ook niet kunnen verbinden.[/QUOTE]\nBedankt John,\r\n\r\nHet wachtwoord voor WIFI is wel ingevuld, heb verbinding hij geeft ook mijn IP adres aan, maar ik kom niet het internet op.\r\n\r\nMijn kennis van een PC is vrijwel nihil, dus weet ik ook niet hoe een mac adres toe te voegen en waar ik die kan vinden.\r\n\r\nOf moet ik mijn provider vragen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...