Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Hallo,\r\nVoor mijn opleiding MBO ICT moet ik één iemand een aantal vragen laten invullen. Ik heb iemand nodig die veel van consoles weet en daar ook een paar vragen over wil beantwoorden. Stuur mij een Pb of een Email: [email]devalk24@hotmail.com[/email]. Ik stuur u de vragen op via de mail.\r\n\r\nMet vriendelijke groet, Sander Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik doe niet mee, maar wil je deze even in een ander onderdeel plaatsen, dit gaat niet om hardware. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Even naar Overig gezet. Succes met je opleiding.(Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 [quote]Stuur mij een Pb of een Email:[/quote]\r\nAls je zoiets schrijft moet je wel je PB actief hebben. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 En ja een mail adres hier plaatsen is niet echt handig.\r\nGeef spammers geen kans . ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Hij zal er wel genoeg hebben want ik heb een mail gezonden en nog niets gehoord, een bedankt voor de moeite zou wel leuk zijn geweest.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen