Ga naar inhoud

Het digiko-tablet van CID


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn tablet nu een drie weken en dacht nu maar eens die firmware update uitvoeren. Alle gelezen en uitgepakt enzo maar tot mijn grote schrik kreeg ik een scherm op mijn tablet met een Android icoontje op zijn rug. \'buik\' open geklapt met een rode driehoek met een uitroep teken erboven. Duidelijk geval van overleden vreesde ik. Maar na een tijdje kwamen alleen de letters andriod in beeld en na weer een tijdje startte het tablet weer gewoon op. Wat is er fout gegaan? Ik durf eigenlijk geen firmware update meer te doen.\r\n\r\nEn dan nog twee vragen die hier geheel los van staat, denk ik.\r\n\r\n1. tot voor kort kon ik, via Google Drive documenten openen maar nu krijg ik de mededeling Oeps Kan document niet openen. Dit dateert van voor mijn poging tot firmware update voor de duidelijkheid.\r\n2. Ondanks dat ik als taal bij[I] Instellingen[/I] Taal en invoermethoden nederlands heb. is de messenger (voor geïnstalleerde app) volledig in het chinees.
Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=ag1hrl;625300]tja ik heb hm ook gekregen maar ik vraag me af hoe moet je dat ding opladen ?\ner zit alleen een mini usb naar gewone usb kabeltje bij...\nhoort er geen accuoplader bij te zitten ?[/QUOTE]\n\nEr hoort toch wel een voeding bij te zitten zie [URL=\"http://c15191013.r13.cf2.rackcdn.com/Handleiding%20Android%204.0%20%20Digiko2.pdf\"]manuall[/URL] .Lees ook [URL=\"http://www.psp-flevoland.nl/digiko.html\"]deze[/URL] pagina.
Link naar reactie
[QUOTE=ag1hrl;625300]tja ik heb hm ook gekregen maar ik vraag me af hoe moet je dat ding opladen ?\r\ner zit alleen een mini usb naar gewone usb kabeltje bij...\r\nhoort er geen accuoplader bij te zitten ?[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je de voeding niet met de doos al weg gegooid.\r\n\r\nMisschien opladen via de usb ?\r\nDan heb je waarschijnlijk al opladers genoeg in huis.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...