Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Na 1,5 maand wachten,eindelijk het tablet binnen! Ziet er mooi uit en het werkt. Gelijk de nieuwe firmware er op gezet en klaar voor gebruik.\r\nMaar dat valt tegen! Spelletjes lopen vast, mailtje sturen? Na 20 letters typen loopt hij vast en moet \"nadenken\" , google sky map werkt niet goed, scherm registreerd steeds de link die er 0,5 centimeter naast staat. Nou de lol is er snel af. Ik snap niet dat dit een CID-aanrader is! Traag reagerend tablet, ik stuur hem weer terug.:-@ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Je had waarschijnlijk te hoge verwachtingen van een kado bij een abonnement, je had ook een iPad of Samsung tablet kunnen kopen, maar nee ik wil er een bij een abonnement voor een zacht prijsje, abonnement van 54 met kado 99 = 45 voor het Tablet.\r\nVerder is die Tablet een prima ding als je geen hoge verwachtingen hebt en je kunt leuk wennen aan een tablet om later een duurdere te kopen;););) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Sorry,hoor,ik heb als abbonee er €90 voor betaald. En uitgaande van het feit dat het de CID-aanrader was, had ik wel wat meer verwacht van een tablet. Ik heb al een grotere,iets betere en dacht met dit instappertje mijn vrouw een pleziertje te kunnen doen. Maar de meest simpele dingen lopen vast, zelfs draw somthing of wordfeud, het toestenbord loopt na 20 aanslagen vast! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Ik denk eigenlijk dat er wat mis is met dat tablet, want mijn telefoon werkt nog sneller. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Weet je zeker dat de upgrade goed is gegaan, anders gewoon nog een keer doen, o ja en stop er een 8 of 16 Gb micro sdhc kaartje in, en zet niet al teveel programma\'s teveel open, er zit een toets op die eruit ziet als een dubbel blokje, daar kun je mee bekijken welke programma\'s er draaien, door op de programma\'s te tikken en even vast te houden verschijnt er een rand om het programma met een blokje waar een V ingezet kan worden om te verwijderen o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Waarom heb je er meteen nieuwe firmware opgezet, goeie kans dat dat juist de problemen geeft. Heb je \'m wel geprobeerd met de originele firmware en wat was de reden dat je er meteen een andere versie hebt opgezet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Het kan inderdaad zijn dat juist de firmware upgrade het probleem veroorzaak heeft. Altijd eerst even testen met de firmware die er al op staat en daarna pas eens gaan upgraden.\r\n\r\nHet is niet voor niets een CID aanrader, dat kwam omdat het apparaat goed uit de test kwam vergeleken met vergelijkwaardige apparatuur van die prijsklasse. Je kunt het dus niet gaan vergelijken met een iPad ofzo, dat is appels met peren vergelijken.\r\n\r\nNu kun je natuurlijk hier wel klagen, maar wat ik me afvraag is of je al contact hebt opgenomen met de leverancier en daar het probleem hebt aangekaart?\r\nToevallig ken ik die vrij goed en die is best behulpzaam als er een probleem blijkt te zijn.\r\nAls je dan bedenkt dat er honderden van die apparaten inmiddels al verkocht zijn en er zelden een klacht is, kan het altijd zijn dat er eens eentje tussen sluipt die misschien op een blauwe maandag in de fabriek is gemaakt. Of misschien dat de firmware niet deugd.\r\n\r\nDus in plaats van CID de schuld te geven van een verkeerd advies, eerst eens je klacht bij de leverancier leggen zou ik zeggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 De firmware update werd aangeraden door Cid,vandaar dus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Dus herhaal ik mijn vraag.\r\n\r\nHeb je over het probleem al contact opgenomen met de leverancier? Zoals dat hoort? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Toevallig ken ik die mannen die die padjes importeren en verkopen ook van heel nabij.\r\n\r\nEn net als Black Tiger zegt, als je die zou hebben benaderd en gevraagd had om een oplossing dan was die er geweest. Maar BT heeft gelijk, waarom zet je er zo opeens nieuw firmware op. Je zegt dat het was op advies van Computeridee, klopt niet, het advies was dat als er een probleem zou zijn er de nieuwe firmware op zou kunnen worden gezet en dan het probleem zou zijn opgelost! Er is nu hele grote kans dat je nog verder van huis bent. Want het zou zomaar kunnen doordat je zelf die firmware erop hebt gezet het verkeerd hebt gedaan en je je eigen padje kapot hebt gemaakt. Zonde.....\r\n\r\nIk weet dat er honderden zijn verkocht, het zo succesvol is dat er leveringsproblemen zijn, want door die test is het ook opgevallen bij andere afnemers en die willen em ook allemaal hebben. De stroom met pads richting Computeridee is nu op gang, dus binnen enkele korte tijd krijgt iedereen zijn pad. Maar ook buiten Computeridee worden er tientallen per week verkocht, en geloof me, ik weet dat als er 1 op de honderd niet goed is is het al veel. \r\n\r\nIn dit geval denk ik dat je het zelf veroorzaakt hebt, jammer, had niet gehoeven.\r\n\r\nIk vind het jammer dat je de normale weg tot een oplossing niet hebt gezocht. Btw; retour sturen moet je dan met Computeridee regelen, kwestie van lezen op hun website! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Even naar de andere kant van het verhaal, de firmware update zelf. Ik heb zelf ook zo\'n tablet geüpdate met die versie en het is zo stabiel als maar kan, de door Harrynl genoemde problemen herken ik totaal niet. Ik vermoed dus dat Harrynl óf een maandagmorgen tablet heeft, óf de firmware update niet goed heeft uitgevoerd (ik ga voor het laatste). Het is nl. wel zéér belangrijk dat je de tablet formatteerd bij het updaten, dat zijn de twee venstertjes die tevoorschijn komen wanneer je de tablet in de update stand hebt gezet. Doe je dat niet, dan is mijn ervaring ook dat er vreemde dingen kunnen gebeuren, onstabiel, touchscreen reageert niet goed en meer van die flauwekul. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 [QUOTE=Piraatje;621597]Toevallig ken ik die mannen die die padjes importeren en verkopen ook van heel nabij.\r\n\r\nEn net als Black Tiger zegt, als je die zou hebben benaderd en gevraagd had om een oplossing dan was die er geweest. Maar BT heeft gelijk, waarom zet je er zo opeens nieuw firmware op. Je zegt dat het was op advies van Computeridee, klopt niet, het advies was dat als er een probleem zou zijn er de nieuwe firmware op zou kunnen worden gezet en dan het probleem zou zijn opgelost! Er is nu hele grote kans dat je nog verder van huis bent. Want het zou zomaar kunnen doordat je zelf die firmware erop hebt gezet het verkeerd hebt gedaan en je je eigen padje kapot hebt gemaakt. Zonde.....\r\n\r\nIk weet dat er honderden zijn verkocht, het zo succesvol is dat er leveringsproblemen zijn, want door die test is het ook opgevallen bij andere afnemers en die willen em ook allemaal hebben. De stroom met pads richting Computeridee is nu op gang, dus binnen enkele korte tijd krijgt iedereen zijn pad. Maar ook buiten Computeridee worden er tientallen per week verkocht, en geloof me, ik weet dat als er 1 op de honderd niet goed is is het al veel. \r\n\r\nIn dit geval denk ik dat je het zelf veroorzaakt hebt, jammer, had niet gehoeven.\r\n\r\nIk vind het jammer dat je de normale weg tot een oplossing niet hebt gezocht. Btw; retour sturen moet je dan met Computeridee regelen, kwestie van lezen op hun website![/QUOTE]\r\n\r\nWel op advies van CID, vooral om meer apps te laten zien in de playstore,zie handleding Digiko op deze site. Hij is zeker niet kapot,maar reageert heel traag.Ik ga zeker contact opnemen met de leverancier, maar tis nu weekend,dus dat wordt morgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Maar heb je dan eerst niet gekeken welke firmware er op stond?\n\nJa, morgen even bellen of mailen met de Computeridee en vragen naar de oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 [QUOTE=Squirrel61;621601]Even naar de andere kant van het verhaal, de firmware update zelf. Ik heb zelf ook zo\'n tablet geüpdate met die versie en het is zo stabiel als maar kan, de door Harrynl genoemde problemen herken ik totaal niet. Ik vermoed dus dat Harrynl óf een maandagmorgen tablet heeft, óf de firmware update niet goed heeft uitgevoerd (ik ga voor het laatste). Het is nl. wel zéér belangrijk dat je de tablet formatteerd bij het updaten, dat zijn de twee venstertjes die tevoorschijn komen wanneer je de tablet in de update stand hebt gezet. Doe je dat niet, dan is mijn ervaring ook dat er vreemde dingen kunnen gebeuren, onstabiel, touchscreen reageert niet goed en meer van die flauwekul.[/QUOTE]\r\n\r\nZeker zo gedaan zoals in de beschrijving stond,en ook geformatteerd,en ook de melding gehad dat de update 100% was gelukt. Okee ,ik mail morgen wel naar de leverancier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Als je alles inderdaad netjes zoals het hoort gedaan hebt, is er misschien toch iets met het apparaat niet helemaal lekker. Dat is moeilijk beoordelen.\r\n\r\n[quote]Okee ,ik mail morgen wel naar de leverancier.[/quote]\r\nDat is inderdaad in alle gevallen de beste oplossing. Zoals je ziet zijn er ook anderen die het ook gedaan hebben en het euvel niet herkennen\r\nIk durf er om te wedden dat het wel goed gaat komen.\r\nSucces alvast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 @harrynl\r\nIk heb precies hetzelfde probleem. Tablet loopt nieuw uit de doos direct vast. Ook de nieuwe firmware geeft hetzelfde probleem. Zo is de tablet waardeloos. Om de 2 minuten het tablet opnieuw opstarten is nu de enige oplossing! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 Ga nu contact opnemen met de leverancier. \n@Harrynl: heb jij al een oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 Net bericht gekregen van leverancier:\n[QUOTE]Problemen zoals deze worden in de regel opgelost met een firmware update. Aangezien u dat al hebt gedaan en dat niet heeft geholpen, adviseer ik u om contact op te nemen met de verkoper, in dit geval ComputerIdee. Ik vermoed dat de tablet vervangen zal moeten worden.\n[/QUOTE]\nNu hopen dat Hubstore snel reageert. wordt vervolgd...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 Net gehoord dat ze mijn tablet gaan omruilen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2012 Hoi,,,\r\nOok ik zit met spanning te wachten op deze pad.\r\n2 zelfs, 1 bij een abonnement en 1 extra besteld.\r\n\r\nIk lees op de ComputerIdee site toch echt dat door hen geadviseerd wordt om de nieuwste firmware te installeren omdat anders verschillende app\'s in de Google Play Store niet te downloaden zijn.\r\n\r\nIk vind nergens hoe je de firmware moet installeren. Ook niet in de te downloaden gebruiksaanwijzing van ComputerIdee. (Sorry als ik er heb overheen gelezen)\r\n\r\n\r\nMisschien is iemand zo aardig om dat hier in een stappenplan weer te geven.\r\n\r\nGroet, M:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen