Ga naar inhoud

Het digiko-tablet van CID


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Mamadou;622711]10 weken al aan het wachten op de pad.\nHoop dat ik het voor de Sint nog binnen heb.......goeie actie CI. :-([/QUOTE]\n\nDe mensheid bestaat +/- 1 miljoen jaar, de gemiddelde leeftijd van een mens is 74 jaar * 52 weken = 3848 weken, wat is dan die 10 weken?:confused: Helemaal niets,:wink: als je het vergelijkt met het aantal weken wat wij slapend door brengen van die 3848 weken, dat is ongeveer 1/3 of 1283 weken8-), helemaal niets dus! Welterusten;)\n\nGeduld is overigens een schone zaak(sn)
Link naar reactie
[QUOTE=carfanatics;622891]Ik heb m ook, na lang wachten. De batterij tijd is wel erg kort. Een uur of 3 hooguit.\r\nMijn Ipad 3 gaat 10 uur mee.[/QUOTE]\r\n\r\n3X helemaal leeg laten spelen en dus ook weer 3X volladen gaat de accu ook 8 tot 10 uur mee.\r\n\r\nJe moet overigens bij al die handheld elektronica een extra [URL=\"https://www.google.nl/search?q=laadpack&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-beta\"]laadpack[/URL] hebben om er wat langer mee te kunnen werken.
Link naar reactie
[QUOTE=carfanatics;622927]Dat heb ik al gedaan, maar heeft niet geholpen helaas.[/QUOTE]\r\n\r\nAls je nu nog niet snapt dat een ding van 75 euro nooit veel kan zijn .!:confused:\r\nGewoon weg gooien dat ding en verder gaan met je leven.\r\nAls je ooit een echte tablet wil ,spaar dan even door en koop een Ipad ,of een Galaxy Note.!\r\n\r\n\r\nVan een vermogen van 3 uur maak je nooit 8 tot 10 uur ,,hoe vaak je het ding ook leeg trekt en weer oplaad.:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=majosr;622495]\r\nIn de afleveringsbrief met excuses werd mij (ook?) een kaartlezer aangekondigd. In ieder geval niet als los apparaat bijgevoegd, maar volgens mij zit er wel een micro-sd sleuf in de Digiko zelf. De ook aangekondigde geheugengrootte van 8 GB ipv 4 GB bleek in de praktijk 6 GB te zijn, maar een gegeven paard ....[/quote]\r\n\r\nDe Digiko heeft wel degelijk 8GB intern geheugen. Dat je maar 6GB ziet komt omdat Android partitioneert. Die 6GB die je overhoud is je data partitie, de rest gaat op aan een opstart-partitie, de systeempartitie, een partitie voor tijdelijke bestanden en nog 1 of 2 kleine partities.\r\n\r\n[quote]Ik heb in een van de Chinese webshops een hdmi kabel (mini/normaal) besteld om ook foto\'s/video\'s op een tv scherm te tonen; ik vermoed dat dat in de maximale resolutie van de Digiko zal gebeuren, dus verwacht ik daar niet te veel van.[/QUOTE]\r\nDe Digiko geeft op een via HDMI aangesloten scherm beeld in de volle resolutie van dat scherm. Bij mij is dat 1920x1080...
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;622930]Als je nu nog niet snapt dat een ding van 75 euro nooit veel kan zijn .!:confused:\r\nGewoon weg gooien dat ding en verder gaan met je leven.\r\nAls je ooit een echte tablet wil ,spaar dan even door en koop een Ipad ,of een Galaxy Note.!\r\n\r\n\r\nVan een vermogen van 3 uur maak je nooit 8 tot 10 uur ,,hoe vaak je het ding ook leeg trekt en weer oplaad.:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nO, als de batterijtijd kort is moet ik de hele tablet maar weggooien? \r\n\r\nZulke tips heb ik nog eens wat aan :o\r\n\r\nEnne, is een Ipad 3 wel een echte tablet dan? Die heb ik namelijk ook ;)
Link naar reactie
HUB verschuilt zich absoluut niet achter de importeur. Het is een feit dat er niet voorzien was dat de actie van de Computeridee ism Retailheaven zo een succes werd als het nu aan het worden is!\n\nEr zijn al honderden padjes verkocht, via de Computeridee maar ook via Retailheaven en de fabriek heeft dus echt veel problemen om op tijd te leveren. De Capaciteit is gewoon niet zo groot. Deze fabrikant staat bekend als kleinschalig maar wel met een bepaalde mate van vakmanschap, beter dan gemiddeld in China.\n\nFoxxconn is een andere uiterste, een zeer grote fabrikant, bekend van zijn moederboards maar dus ook als leverancier van oa Apple G4/S en nu de nieuwe Apple i5. Helaas ook bekend om mindere \"acties\", die zelfmoord toestanden een paar jaar geleden en naar verluidt, wat trouwens bevestigd wordt als je zo is spreekt met een Chinees uit HongKong area, gebruik maakt van \"slaven\". Workers die daar intern zijn, 16 uur werken en pakweg 6 uurtjes mogen slapen, geen vrije tijd hebben, etc. etc.\n\nMaar goed, de Digiko DK700N; het kabeltje....de fabriek heeft voor dit type kabeltje gekozen. Dit kabeltje is aansluitbaar op een \"gewone\" USB kabeltjes en is bedoelt om bijvoorbeeld een KeyboardCase aan te sluiten zodat je een netbookje kunt maken.\n\nBestanden overzetten doe je met het CardReadertje die je er als Computerideeer bij krijgt. Je koopt ergens een mini SD kaarjte, die stop je in de Cardreader, die stop je in je USB poort van de comp, die ga je zien als verwisselbare drive, je zet er de bestanden op vanaf je computer. Je haalt het cardreadertje uit de comp, het kaartje uit het readertje en die stop je dan weer onderaan, aan de andere kant van de bovenkant, in het sleufje.\n\nDoe dat wel als je padje uit staat, als ie aan staat en je stopt het kaartje erin of je haalt em eruit, is de kans aanwezig dat ie crasht!\n\nWat betreft het vastlopen van sommige padjes, dat heeft te maken met de laatste nieuwe firmware. Die is ruim getest in China maar schijnt hier in Nederland een mismatch te hebben als de software op NL taal wordt gezet.\nDat is men nu aan het onderzoeken. Voorlopig zegt Retailheaven, na overleg met TD en China, om er de 6+ software of te zetten of te laten staan, die is stabiel en alles werkt, tot en met vrijwel alle nieuwste Google Play Aps!\n\nWat betreft Digiko als merk, het houdt niet op met de DK700N, er is ook een 900 en een 500 tot zelfs een paar heuse toppers als een 9.7 Dual Core van net boven de 200 euro. Die kan met gemak tegen een Samsung op die tegen de 400 euro komt!\n\nAls je eens bij Retailheaven gaat kijken zul je zien dat er vooral in de DualCore en QuadCore klasse er Chinese pads bijkomen die qua prijs kwaliteit verhouding steeds hogere ogen gaan gooien. Onderschat ze niet, net als de Jappen ooit in de 60er jaren, of de Koreanen in de 80er jaren, de Chinezen gaan de wereld veroveren met hun elektronika, de 2010/2020 jaren worden hun jaren.\n\nAls je zegt, jaja, t zal wel, ja, het is dus zo; als je nu dus een Apple hebt, die komt uit China, heb je een Samsung, die komt uit China, die broek die je aan hebt, dat T shirt, vrijwel alles in de consumentenmarkt komt vrijwel uit China.\n\nVeel succes met de Digiko DK700N, wij weten dat er weer nieuwe voorraden gaan komen bij de Computeridee en bij Retailheaven.nl\nHeb je vragen, stel ze, hier, via mail aan HUB of neem contact op met de support bij Retailheaven.nl Die geven je zeker binnen een paar uur antwoord, dat is gewoon voor ze.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Laat maar, heb \'m net in de prullenbak gegooid, wat een flutding, zeg...\n\nEdit: Bovenstaande was mijn vrouw. Helemaal ziek van het slechtlopende geval. Laadt zoals gezegd niet op.\nUpdate software is totaal useless. Heb nog nooit zo\'n warrige gebruiksaanwijzing gelezen die bij de update zit. Bovendien zit er geen geschikte usb kabel bij de tablet, dus je kan hem niet op de pc aansluiten.\n\nHet ding kostte \'maar\' 90 euro. Ik zou zeggen ga er een keer lekker voor uit uiten. Dan heb je meer plezier van je geld dat met ding onding.\n\n@Piraatje: Zo te zien ben je, of de importeur van dit spul, of je werkt er. Ligt er wel erg dik bovenop ;)
Link naar reactie
[quote]Dan heb je meer plezier van je geld dat met ding onding.[/quote]\r\nBeetje domme opmerking, als je liever 90 euro weggooit dan contact opnemen met de leverancier....\r\nOf de importeur als de leverancier niet helpt.... er staan hier berichten zat over goede contacten met de leverancier, er bestaat zoiets als garantie. En je moet van een apparaat van 90 euro ook niet dezelfde kwaliteit verwachten als apparaten van 500 euro.\r\n\r\nIk heb hier ook een padje van 99 euro. Wilde na 1x gebruiken niet meer starten, kwam ook uit China, geen importeur hier dus ook geen support (in tegenstelling tot het Digiko tablet!!). Effe laten liggen. Kwam ik nu via een site er achter dat dit te fixen was door er een bepaalde aangepaste firmware op te zetten. En hups het ding werkt weer.\r\n\r\nAls je echtgenote alles zo snel de kliko in kiepert i.p.v. de garantie aan te spreken, gaat het nog wel meer kosten dan 90 euro.:mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...