Ga naar inhoud

Diablo 3 na nieuwe SSD


Aanbevolen berichten

Een ssd werkt gewoon als een normale harde schijf, alleen is het veel en veel sneller. Installeer wel Windows opnieuw en ga niet beginnen aan schijfimages terug zetten, want dat gaat vaak niet werken.\nWindows ziet bij een nieuwe installatie dat het op een ssd terecht komt en regelt dan zelf wat zaken.\nHet enige wat je zou kunnen doen is het indexeren van de ssd uitschakelen na de installatie. \nIk heb geen idee of dat spel nog werkt, maar aan de ssd zal het niet liggen.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=kater;620274]Ik heb Dialbo 3 en werkt goed.\r\n\r\nZie ook andere vraag bij software.\r\n\r\nIk ga er een SSD inzetten en daar Windows 7 64 bits opzetten.\r\nDiablo 3 moet ik opnieuw installeren.\r\nOmdat het via het netwerk gaat, ook al speel je alleen, werkt dat dan nog met je wachtwoord? Of kan ik problemen verwachten?[/QUOTE]\r\n\r\nDat moet denk ik geen probleem zijn, heb er nog nooit wat over gelezen.:confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...