Ga naar inhoud

Schermproblemen met spel op hyves


Aanbevolen berichten

Sinds vorig jaar speel ik Landleven op Hyves.|Er lopen vaak dingen niet goed.Maar daar hebben er dan meer last van.Maar sinds een paar maanden kan ik de in- en uitzoomknop niet meer gebruiken.Het beeld blijft op maximale grootte.Maar nu heb ik gemerkt dat de ondergrond wel reageert.maar wat erop staat verkleind niet mee.Heel raar.De grenslijnen verspringen,Waater uit de vijver komt of op de akkers of buiten mijn terrein te liggen.Daar kun je om lachen, maar ik moet steeds heen en weer schuiven om bij het hele beeld te komen.Zie telkens maar een klein stukje.\r\nBij de buren( medespelers werken de knoppen wel als ik daar ga kijken.Ik kan dan alle buren langs gaan,geen klachten.Maar klik ik dan weer op mijn eigen veld dan zie ik maar 1 strook rechts boven compleet met wat er op hoort.,en voor de rest de basis met lijnen.Klik ik dan weer op de tab\"spelen\"dan pas krijg ik weer alles in beeld.\r\nMaar soms wil ik oogsten en blijven de akkers niet liggen.Die komen dan over de andere delen van het spel.\r\nIk ben al uitgewken naar Facebook, en daar werkt alles perfect.!.\r\nOmdat IE8 problemen gaf heb ik speciaal voor de spelen Google Chrome op de pc.\r\nRegelmatig leeg ik de tijdelijke bestanden en cachegeheugen.\r\nHeb het idee dat zowel windows als AVG de laatste tijd moeilijk doet.Net viel de pc zelfs uit.\r\n\r\nZo, een heel verhaal, maar ik vond het moeilijk in kortere tekst uit te leggen.\r\nWeten jullie wat de oorzaak zou kunnen zijn van de problemen?
Link naar reactie
Hier de link van Adobe waar je kan controleren of je nieuwste versie van Adobe flashplayer op jou computer zit.\r\n\r\n[URL=\"http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/find-version-flash-player.html#main_Find_the_Flash_Player_version_installed_on_your_machine\"]http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/find-version-flash-player.html#main_Find_the_Flash_Player_version_installed_on_your_machine[/URL]
Link naar reactie
Bij het spel heb ik de update van de flash-player gedownload.maar het probleem blijft hetzelfde.\r\nIk blijf het raar vinden dat de knoppen die bij mij problemen geven wel werken als ik de buren bezoek.Hun land kan ik wel vergroten of verkleinen.Ik kan ze allemaal achterelkaar langs gaan.werkt prima.maar terugklikken naar mijn eigen land dan krijg ik nog steeds maar een deel en moet ik weer reseesn door op spelen te klikken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=erikdenhouter;616757]Why not make your first appearance worthwhile ?[/QUOTE] Zo was ongeveer ook mijn eerste gedachte toen ik deze post vanmorgen voor het eerst las. Ik wilde toen schrijven\" en daar heb je je voor geregistreerd?\". Ik heb het toen maar bij die gedachte gelaten(ik had m\'n 1e kop koffie nog niet eens op)\n\nIk denk dat deze poster prima Nederlands begrijpt, gezien zijn opmerking en het feit dat de rest van het draadje ook in het NL zijn geschreven, dus schrijf ik dit gewoon in het Nederlands. Ik hoop alleen dat \"citynotears\" voortaan wel met iets zinnigs komt.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;616786]En het antwoord is simpel.\nAls dat het enige is dat iedereen zou doen en niemand ooit ergens een vraag stelde en dus nooit ergens een antwoord op krijgt, dan zal ook Google er niks over vinden.[/QUOTE] \nKeihard rechtsboven in de kruising 1-0 :mrgreen:;)\nZo dus:\n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=uki7MikTLWY&feature=player_embedded[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...