Ga naar inhoud

splitsen


Aanbevolen berichten

Ik probeer in Windows live moviemaker een split in het videodeel te maken. Het vreemde is dat ik de split tool niet kan gebruiken. Die is \"greyed out\". Op een instructiefilmpje op youtube is dat niet zo, De split tool kan dan gewoon gebruikt worden.\r\nTer aanvulling. Het gaat om muziek waar ik een aantal foto\'s onder wil zetten. \r\nOnder de muziek staat één foto; dat lukt wel; maar meerdere foto\'s toevoegen lukt dus niet.\r\n\r\nHeeft iemand enig idee?\r\n\r\nGr. Wopev
Link naar reactie
[QUOTE=Wopev;612657]Ik probeer in Windows live moviemaker een split in het videodeel te maken. Het vreemde is dat ik de split tool niet kan gebruiken. Die is \"greyed out\". Op een instructiefilmpje op youtube is dat niet zo, De split tool kan dan gewoon gebruikt worden.\r\nTer aanvulling. Het gaat om muziek waar ik een aantal foto\'s onder wil zetten. \r\nOnder de muziek staat één foto; dat lukt wel; maar meerdere foto\'s toevoegen lukt dus niet.\r\n\r\nHeeft iemand enig idee?\r\n\r\nGr. Wopev[/QUOTE]\r\n\r\nEerst alle foto\'s uitzoeken en erin plaatsen dan de tijd en de opvulling tussen de foto\'s aanpassen en als laatste de muziek eronder plaatsen.\r\n\r\nHet is allemaal een kwestie van \"volgorde\".
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Je moet er ook aan denken dat de aanwijzer is geselecteerd; dus stoppen waar je de split wilt maken, dan selecteren, dan gaat het split tooltje wel op groen. Geluid kan hij meestal niet splitten, hoewel ik ook wel anders heb meegemaakt nadat ik het geluid met Freemp3cutter had gesplitst. toen ik het gedeelte onder de video wilde zetten, zat er een heel stuk leeg geluidsbestand. Die kon ik wel met het split tooltje eraf snijden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het blijft allemaal een kwestie van volgorde, je neemt een stuk muziek of meerdere stukken, onderverdeeld deze met [URL=\"http://audacity.sourceforge.net/download/\"]Audacity[/URL] in losse stukken muziek van een bepaalde tijd, nu ga je in Windows live moviemaker je foto\'s plaatsen met een bepaalde \"stand\" tijd en een overgang naar de volgende foto, laat nu de muziek lopen van halverwege de eerste overgang naar die van de volgende overgang, zo kun je een prachtige video maken met foto\'s en muziek eronder met zelfs aangepaste muziek voor elke foto.\nblije muziek onder een blij foto en enge muziek onder een enge foto bijvoorbeeld een grot met vleermuizen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...