Ga naar inhoud

zeer groot videobestand


Aanbevolen berichten

ik heb net een filmpje opgenomen toen ik aan het drummen was....\r\nik heb dat een jaartje terug ook gedaan, maar nu heb ik de audiokwaliteit verhoogd naar 16 bits en op zwart wit gezet.... ik heb een videocamera met bandje die ik via movie maker gewoon kan importeren. ik wil dit graag op youtube zetten..... maar de MB\'s schieten voorbij... [B](1,5 MB/s)[/B]!!!. dat lukt met youtube nooit met 4 minuten...... is er een manier om de audiokwaliteit te behouden (en het filmpje niet in stukken te delen) maar toch het bestand veel kleiner maken? het importeerformaat is trouwens AVI...... Iemand een idee?????\r\n\r\nmvgr,\r\n\r\nHenrikjuuuhhh
Link naar reactie
Ik zou eens kijken wat het [I]export[/I]formaat is. Wat je erin stopt, is niet zo relevant, maar wat eruit komt des te meer. Het lijkt erop dat óf de video, óf de audio momenteel niet gecomprimeerd wordt (oftewel, wave-audio in plaats van, bijvoorbeeld, MP3, en/of ruwe video). In dat geval gaat de bestandsgrootte inderdaad rap oplopen, ja.
Link naar reactie
Eh... filmpjes op youtube zijn meestal een lage resolutie, en daar wordt veel ruimte mee bespaard. Als jij met een HD camera opneemt heeft elk plaatje al zo [I]minstens[/I] 4x zo veel pixels als een 640x480 opname.\n\nMaar grote bestanden uploaden gaat wel:\n[url]http://support.google.com/youtube/bin/static.py?hl=nl&topic=1719827&guide=1719823&page=guide.cs&answer=1672758[/url]\n\nHun mededeling:\n[url=support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=55744]\"Tips en opmerkingen: we hebben het liefst dat je je video in de oorspronkelijke indeling en met de hoogst mogelijke kwaliteit uploadt.\"[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...