Ga naar inhoud

filmpje werkt niet met branden!


Aanbevolen berichten

probleem! \r\nik heb een filmpje gemaakt via powerpoint... (allemaal eigen materiaal)!! voor huwelijk\r\nben bij ict bedrijf geweest en leraren niemand weet het...\r\n\r\n[U]probleem is als volgt.[/U]\r\npowerpoint met geluid (WAV) ingevoegd.\r\nnu wil ik daar een filmpje van maken en branden of cd of dvd om af te draaien op de dvdspeler bij de tv!\r\n\r\nheb geprobeert om via powerpoint video te maken... dit werkt niet het geluid wordt niet meegenomen in de film!\r\n\r\ndaarnaast heb ik pakket inpakken voor cd gedaan... dit werkt ook niet had wel leuk cd-schijfje! maar het werkte niet....\r\n\r\noke verder heb ik die video zonder geluid ingevoegd in movie maker... kreeg film zonde rgeluid... zogauw ik hem invoeg heb ik zwart beeld! maar als ik hem gewoon afspeel heb ikg ewoon beeld... \r\n\r\nook heb ik op internet programma Camtasia studio 7 gevonden heb ik het bestand in AVI kunnen krijgen (alleen geen volledig beeld) is wel lastig kijken met 30 mensen als hij maar 20 bij 15 cm is.... \r\n\r\nmaargoed dat geprobeert... en wou ik omzetten met convertxtodvd3\r\nhier zegt hij Er is geen decodeerbare video stream...\r\n\r\n\r\noke wie kan mij helpen!!! ben hier al maanden mee bezig maar het wil niet....\r\nover een maand heb ik het al nodig dus wie o wie helpt mij uit de nood!\r\n\r\nalvast hartelijk bedankt,\r\nJen
Link naar reactie
Op deze manier kun je geluid invoegen (wordt het ook daadwerkelijk in de powerpoint gezet) en is de powerpoint niet afhankelijk van je eigen PC.\n[url]http://www.seniorennet.be/Pages/Computertips/computertip_detail.php?id=423[/url]\n\nProbeer daarna nog eens of je dan een powerpoint video kunt maken (je hebt niks aan een CD als je hem wilt afspelen op een DVD-speler).
Link naar reactie
[QUOTE=herko;610711]Kan je geen windows moviemaker gebruiken zit standaard in windows7.En misschien moet je het geluid omzetten naar mp3.[/QUOTE]\r\n\r\nals ik hem (de PP) in windows moviemaker invoeg komen de dia\'s niet inzicht... zowel de powerpoint als het filmpje dat ik in powerpoint had gemaakt waar het geluid dus niet achter komt... toch bedankt mja nog andere ideeen:) ??
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;610737]Op deze manier kun je geluid invoegen (wordt het ook daadwerkelijk in de powerpoint gezet) en is de powerpoint niet afhankelijk van je eigen PC.\n[URL]http://www.seniorennet.be/Pages/Computertips/computertip_detail.php?id=423[/URL]\n\nProbeer daarna nog eens of je dan een powerpoint video kunt maken (je hebt niks aan een CD als je hem wilt afspelen op een DVD-speler).[/QUOTE].....................al gezien?
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;610737]Op deze manier kun je geluid invoegen (wordt het ook daadwerkelijk in de powerpoint gezet) en is de powerpoint niet afhankelijk van je eigen PC.\r\n[url]http://www.seniorennet.be/Pages/Computertips/computertip_detail.php?id=423[/url]\r\n\r\nProbeer daarna nog eens of je dan een powerpoint video kunt maken (je hebt niks aan een CD als je hem wilt afspelen op een DVD-speler).[/QUOTE]\r\n\r\nop die andere site die jij gaf:P \r\nKies Extra >> Opties en ga in het dialoogvenster Opties naar het tabblad Algemeen.\r\n Hier ziet u de optie Geluid koppelen aan bestanden groter dan 100 Kb. Verhoog het desbetreffende getal tot een waarde groter dan de grootte van uw geluidsbestand. \r\n\r\nWAAR?:P khad wel 1 plaats gevonden met opties extras algemeen... maar dat is bij de startbalk... en daar stond niks van geluid koppelen groter dan 100 KB.\r\nsorry... heb je makkelijker uitleg?:)
Link naar reactie
[QUOTE=Jen135;610743]op die andere site die jij gaf:P \nKies Extra >> Opties en ga in het dialoogvenster Opties naar het tabblad Algemeen.\n Hier ziet u de optie Geluid koppelen aan bestanden groter dan 100 Kb. Verhoog het desbetreffende getal tot een waarde groter dan de grootte van uw geluidsbestand. \n\nWAAR?:P khad wel 1 plaats gevonden met opties extras algemeen... maar dat is bij de startbalk... en daar stond niks van geluid koppelen groter dan 100 KB.\nsorry... heb je makkelijker uitleg?:)[/QUOTE]\n\nHelaas... ik heb zelf geen Microsoft Office meer op mijn PC staan, dus kan het niet voor je uitzoeken. Deze link had ik nog bij mijn favorieten staan, omdat er heel vaak naar gevraagd wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...