Ga naar inhoud

Hoe werkt AVS Video Converter precies


Aanbevolen berichten

Ik heb een probeerversie van AVS Videoconverter. Ik zet een origineel in de bronmap. Ik geef op welk formaat ik wil. Als ik naar de doelmap browse, geeft ik op bv op gebruikers/naam/documenten/test. Het programma neemt dan users/name documents/entitled. Gaat aan de slag en de tijd loopt, maar er gebeurt verder niks zichtbaars. Ook zie ik in mijn documenten niks verschijnen, geen map entitled of wat dan ook. \r\nKan iemand me helpen?
Link naar reactie
Als ik (in XP) de Verkenner open dan staat bovenaan de structuur \"[I]Mijn Documenten[/I]\", maar die is als map niet te vinden, zelfs niet met dezelfde Verkenner, want die map bestaat gewoon niet. Die vertaalslag naar de landstaal wordt door de Verkenner zelf gemaakt.\n\nÉén van de irritantjes van Windows, welke eigenlijk pas te begrijpen zijn wanneer je de Verkenner opent in een Aziatische of oost-Europese taal, want daarbij zijn de twee namen (de woorden \'[I]Mijn Documenten[/I]\' en de map \'[I]Documents[/I]\' onder de gebruikersnaam) heel verschillend, terwijl wij die namen nog echt in elkaar herkennen. Maar voor diegenen in een Aziatisch- of oost-Europees land die niets met de Anglo Saxische taal hebben dus moeilijk te onthouden.\nVandaar dat de structuur op schijf de Engelse is, en dat de Verkenner voor het systeem (land-specifiek) die vertaling laat zien.\n\nAls je dus niet in het openingsvenster van de Verkenner kijkt, maar echt via c:\\ gaat \'zakken\' naar de map, kom je dus die andere naam tegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...