Ga naar inhoud

Vaak BSOD met uiteenlopende foutmeldingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    235

Ben net bij de winkel langs geweest. \nVoeding testen is niet nodig dat hebben zij al gedaan. Ze sluiten bij het gros van de problemen met computers die binnenkomen standaard eerst een andere voeding aan om te testen.\n\nDus ik kan nu denk ik op zoek naar een leuk nieuw 775 moederbord en meteen DDR3 geheugen aanschaffen? \nHet liefst geen monitor (en printer) aansluitingen e.d. erop, die heb ik niet nodig dus dat is alleen maar onnodig ruimte verbruik...
Link naar reactie
Nou ja, ik vraag me dus af of het beter is om gewoon een moederbord te kopen met nieuw geheugen, (je zit al snel op DDR3 bij de nieuwe bords die nu te koop zijn). Of upgraden met een twedehands processor, nieuw moederbord nieuw geheugen. Die moederbords liggen wel iets hoger in prijs.\r\n\r\nIn principe is het wel zo dat ik niks te klagen heb over de Intel Quad core processor die er nu in zit
Link naar reactie
Niekie30 geeft in post 96 volgens mij wel een leuk borje weer, namelijk deze: [url]http://azerty.nl/8-849-263367/asrock-p5b-de-moederbord-a.html[/url]\r\n\r\nVolgens mij komt die ook het meest overeen met mijn huidige moederbord alleen is het volgende me niet helemaal duidelijk:\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Niekie30;622731]Hier: [url]http://azerty.nl/8-849/socket-775.html[/url] Die van ASRock is ATX formaat en een P956 socker, maar de rest is LGA775 welliswaar microATX. Niek[/QUOTE]\r\n\r\nBedoel je/hij hiermee dat die van ASRock die ik wel zie zitten juist niet geschikt is?
Link naar reactie
Nee die i5 zou ik een nieuw moederbord en geheugen bij moeten kopen.\r\n\r\nEn aangezien m\'n huidige processor prima functioneert neig ik toch naar het moederbord van #150 dan ben ik voor € 46,80 klaar. kan ik wellicht ook nog wat extra geheugen kopen als dat iets toevoegt.\r\n\r\nIk weet alleen niet zeker wat Niekie daar bedoelt (zie citaat bij #150) en of het dus wel of niet een moederbord is wat ik kan gebruiken, het lijkt mij van wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...