Ga naar inhoud

meldingen op facebook


Aanbevolen berichten

Bij iedereen die ik ken met een Facebook-account verschijnen in de brede verticale balk rechts alle actuele meldingen betreffende relevante activiteiten van vrienden/groepen. Helaas bij mij niet; ik heb rechts alleen een balk waar alfabetisch een serie vrienden wordt opgesomd. Dit is géén schuifbalk die je naar onderen kunt schuiven waarna erboven die genoemde meldingen zichtbaar worden. Zit bij mij geen beweging in! Kan iemand me vertellen hoe ik die melding toch op mijn pagina kan krijgen? Dank!
Link naar reactie
Hallo Niekie30, dank voor je reactie. Bijgevoegd de schermafdruk. Wanneer ik met de cursor rechtsboven ga staan verandert er niet, het wordt geen streepje dat erop duidt dat het een schuifbalk betreft. Bij diverse mensen die ik ken is dat juist wél het geval en zie je -als je op Facebook actief bent- rechtsboven (boven de reeks namen) allerlei meldingen binnenkomen. En dat krijg ik verdraaid niet voor elkaar! Hoop dat je een suggestie hebt!\r\nGroet, Jesse
Link naar reactie
Jammer.... Enne ik begrijp die koorts ook niet. \nIk zal wel kijken, mocht die dag aanbreken. (voor de tv) Maar de media beginnen na één nachtvorstje al te roepen.....\nMen maakt het land gek.... kinderen zeuren aan ma, om te mogen schaatsen, terwijl er nog veel te veel wakken zijn en na 2 weken vorst heeft iederéén een kater, omdat de \"tocht der tochten\" weer niet door ging.\nKoorts krijg ik misschien als ik die dag zit te kijken.:-)\n\nGroetjes vanaf de kust.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...